ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

هم اندیشی کمیته تخصصی صنعت نفت

تعداد بازدید: 863 کد خبر ۵۰۲
تاریخ خبر : ۱۴۰۱/۱۲/۰۲

جلسه هم اندیشی کمیته تخصصی صنعت نفت مورخ 25/11/1401 از ساعت 15 تا 16:30 همزمان به صورت حضوری در محل دفتر انجمن و به صورت مجازی بر بستر اسکایپ برگزار گردید. در ابتدای این جلسه پس از مطرح شدن محورهای نشست، اعضای حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه مشارکت کمیته­ ی نفت در نمایشگاه بین­ المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اردیبهشت ماه تهران پرداختند و در این خصوص مقرر گردید، برای حضور به صورت تک غرفه کمیته نفت یا به صورت پاویون پس از تعیین تکلیف و اطلاع ­رسانی برگزار کننده و همچنین محل برگزاری نمایشگاه تصمیم­ گیری نمایند.

سپس آقای مهندس جلال کاوندی رئیس کمیته با اشاره به تصمیم هیأت رئیسه کمیته نفت در جلسه گذشته در خصوص احیای برنامه ­های کمیته نفت اشاره به برگزاری جلسات با شرکت­ های پیمانکارEPC  کردند.

در ادامه آقای مهندس همایون رشیدی برای پویاتر شدن فعالیت­ های کمیته نفت، پیشنهاد دادند که کمیته نفت در رویدادهای مختلفی که در سطح کشور در حوزه­ی نفت و گاز برگزار می ­شود حضور داشته باشند. همچنین ایشان مطرح کردند با توجه به جذابیت ­های کسب و کار در منطقه آزاد مکران، کارگروهی به همین عنوان زیر نظر کمیته نفت تشکیل و فعالیت خود را با هدف بررسی ‌پروژه‌های مکران و نفوذ به بازار، آغاز نماید. در این راستا مقرر گردید از سایر شرکت­ های عضو جهت عضویت در این کارگروه دعوت شود. گفتنی سایر اعضای حاضر در جلسه برای عضویت در کارگروه مذکور اعلام آمادگی نمودند.

اعضای حاضر در جلسه : آقای مهندس کاوندی از شرکت نوین دانش آینده رئیس کمیته، آقای مهندس مهابادی از شرکت صنایع کنترل‌های صنعتی حنیف نایب‌رئیس کمیت، آقای مهندس بارزی از شرکت مهندسی برق و الكترونیک قشم ولتاژ، آقای مهندس رشیدی از شرکت توسعه تأمین پرشیا، آقای مهندس افتخاری­ نیا از شرکت ایستا خرد پارسه، آقای مهندس ابراهیمی از شرکت ایورد آریا، آقای  مهندس خسروی از شرکت فناوران اطلاعات سیوان، آقای  مهندس پورنبی از شرکت کاسپین مدار، خانم مهندس پورشهاب از شرکت انرژی کویر پایا (مجازی)، خانم مهندس فتاحی از شرکت باسط پژوه تهران (مجازی)، خانم مهندس محمودی دبیر انجمن و خانم اوجاقی دبیر کمیته

 

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۳
  • تعداد بازدید امروز : ۱,۱۶۳
  • تعداد بازدید کل : ۶,۵۹۰,۷۸۲