ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

کمیته نفت

تعداد بازدید: 989 کد خبر ۵۰۱
تاریخ خبر : ۱۴۰۱/۱۱/۱۶

گزارش و مصوبات جلسه کمیته نفت مورخ 1401/11/11 

این جلسه از ساعت 15:00 تا 16:30 به طور هم‌زمان به صورت حضوری در محل دفتر شرکت مهندسی کنترل های صنعتی حنیف و مجازی بر بستر اسکایپ برگزار گردید. ابتدای جلسه مقرر گردید با مرور کلی برنامه ها و اهداف کمیته، در صورت نیاز به تغییر، استراتژی و پلن کمیته مورد بازبینی قرار گیرد. همچنین با توجه به حضور مؤثر کمیته در نمایشگاه‌های برگزار شده در گذشته، مقرر گردید موضوع تأمین بودجه برای حضور در نمایشگاه توسط اعضای کمیته بررسی گردد. نظر به تعریف بودجه نمایشگاه در حق عضویت کمیته نفت مقرر گردید آقای مهندس خسروی مدیریت امور مربوط به حضور کمیته در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز و پتروشیمی اردیبهشت ماه 1402 رو بر عهده بگیرند. 

در ادامه جلسه آقای مهندس خسروی با اشاره به برنامه کمیته نفت و دریافت حق عضویت کمیته نفت اشاره به این موضوع کردند که سیاستگذاری کمیته باید به نحوی باشد که برای شرکت‌هایی که برای عضویت در این کمیته هزینه می کنند، بازدهی داشته باشد.

در ادامه آقای مهندس مهابادی ضمن تائید صحبت های سایر اعضا اشاره کردند که در حال حاضر کمیته نفت در مسأله جایگاه سازی با تلاش اقای مهندس کاوندی به پیشرفت خوبی دست پیدا کرده و در ادامه اشاره کردند که بحث مارکتینگ و احیای برنامه در این خصوص رو مد نظر قرار دهد.

سپس آقای مهندس کاوندی با تائید صحبت های آقای مهندس خسروی به این نکته اشاره کردند که نیاز است سایر اعضای کمیته تعامل داشته باشند. آقای مهندس خسروی پیرو مبحث مطرح شده پیشنهاد دادند که یک جلسه هم اندیشی برگزار شود. همچنین ایشان به این موضوع اشاره کردند که علاوه بر نهاد های دولتی و نمایشگاه‌ها سایر شرکت‌هایی که در زمینه نفت فعالت دارند (EPC Contractor) را نیز مد نظر قرار داده و برای ارتباط با این شرکت‌ها نیز برنامه‌ریزی گردد.

در خصوص جلسه هم‌اندیشی مقرر شد جلسه‌ای در روز سه شنبه 25 بهمن ماه به صورت حضوری در محل انجمن برگزار گردد.

 

اعضای حاضر در جلسه : آقای مهندس جلال کاوندی، رئیس کمیته نماینده شرکت نوین دانش آینده، آقای مهندس مهابادی نایب رئیس نماینده شرکت حنیف، خانم مهندس ابراهیمی نماینده شرکت ایورد آریا، آقای مهندس افتخاری نیا نماینده شرکت ایستا خرد پارسه، آقای مهندس خسروی نماینده شرکت فناواران اطلاعات سیوان، آقای مهندس نعمتی نماینده شرکت کرمان تابلو به عنوان مهمان و خانم اوجاقی دبیر کمیته.

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۴
  • تعداد بازدید امروز : ۴۸۱
  • تعداد بازدید کل : ۶,۶۲۵,۸۲۱