ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

جلسات کمیته های تخصصی صنعت نفت و سازندگان

تعداد بازدید: 1065 کد خبر ۴۹۱
تاریخ خبر : ۱۴۰۱/۰۹/۱۹

گزارش جلسات برگزار شده از تاریخ 12/09/1401 الی 18/09/1401

 

جلسه کمیته سازندگان مورخ 12/09/1401 از ساعت 13:30 تا 15 به صورت مجازی بر روی بستر گوگل میت برگزار گردید. در این جلسه آقای مهندس جلال کاوندی جهت ارائه گزارش از جلسه مشترک برگزار شده در شرکت ملی نفت ایران که با حضور آقای دکتر سجاد رئیس هیأت مدیره انجمن و آقای مهندس جلال کاوندی رئیس کمیته نفت و آقای مهندس قنبری سرپرست مدیریت پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران و آقای دکتر زاهدی در تاریخ هفتم آذر سال جاری برگزار گردیده به عنوان مهمان حضور داشتند. به گزارش آقای مهندس کاوندی: در این جلسه که محور مذاکرات حمایت از محصولات ساخت داخل بوده است، نمایندگان انجمن، ابتدا به معرفی انجمن و فعالیت کمیته‌های تخصصی پرداخته‌اند، سپس به ارائه آیین­نامه ارزیابی مدون توسط کمیته تخصصی سازندگان که منجر به دریافت گواهینامه محصولات گردیده است، پرداختند. در این راستا آقای قنبری با تأکید بر سیاست های وزارت نفت بر ضرورت استفاده محصولات ساخت داخل، حمایت شرکت ملی نفت از شرکت ها در خصوص ارتقا محصولات و ساخت اولیه محصولات مورد تقاضای بازار را اعلام داشتند.

به پیشنهاد آقای قنبری کمیته سازندگان در تنظیم آیین نامه ارزیابی به دو دستور العمل وزارت نفت نیز رجوع نماید تا این آیین نامه با دستور العمل‌های مذکور مغایرتی نداشته باشد و مورد تاکید وزارت نفت نیز باشد.

آقای مهندس کاوندی در پایان خواستند، اقداماتی از سمت انجمن برای درخواست جلسه مشترکی با حضور شرکت های عضو انجمن و مسؤولین شرکت ملی نفت ایران انجام پذیرد تا بستری برای بیشتر شدن همکاری انجمن با شرکت ملی نفت ایران و به طبع آن رونق فضای کسب و کار شرکت عضو گردد؛ و همچنین ایشان پیشنهاد کردند بستری برای بازدید مسؤولین شرکت ملی نفت ایران، از تولیدات شرکت های عضو انجمن محیا گردد .

آقای مهندس بارزی نیز با اشاره به دو دستاورد (جدول AVL و گواهی نامه محصولات) که در جلسه قبل نهایی و ارائه گشته بود، تقاضا داشتند انجمن درصدد برقراری ارتباط و برگزاری جلسات با ارگان‌های مربوطه جهت جایگاه‌سازی انجمن و ارائه این دو دستاورد باشد.

 

 افراد حاضر در جلسه : خانم مهندس غفوریان، نماینده شرکت ایراث طرح، آقای دکتر آیت الهی نماینده شرکت آی تک ایساتیس، آقای مهندس نقیبی نسب نماینده شرکت خدمات نیروگاهی آهار شرق، آقای مهندس بارزی نماینده شرکت قشم ولتاژ، آقای مهندس محبی نماینده شرکت سنگان صنعت، آقای مهندس کاوندی نماینده شرکت نوین دانش آینده (مهمان) و خانم اوجاقی دبیر کمیته.

  

جلسه کمیته نفت: مورخه 15/09/1401 از ساعت 15:30 تا 17:30 به صورت مجازی بر بستر اسکایپ برگزار گردید. در این جلسه پیرو  نامه ارسالی از اداره کل نظام تامین و تجاری سازی فناوری معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت و در خواست هیات مدیره انجمن در خصوص بررسی و اعلام نظر این نامه توسط کمیته‌های تخصصی؛ مقرر گردید روز شنبه 19 آذر ماه جلسه‌ فوق‌العاده  با حضور اعضای کمیته و صرفاً با محوریت این نامه برگزار گردد، همچنین مقرر گردید هر یک از اعضا، پس از مطالعه و بررسی نظارت خود را ارئه نمایند، که پس از جمع بندی نظرات در جلسه مذکور کمیته نفت طی نامه‌ای نظرات خود را به هیات مدیره انجمن ارائه نماید. 

سپس پیرو در خواست هیات مدیره انجمن در خصوص ارائه نظرات و پیشنهادات جهت برگزاری کنگره تخصصی اتوماسیون صنعتی، مقرر گردید، آقای مهندس بارزی جهت دریافت اطلاعات بیشتر در جلسه بعدی هیات مدیره انجمن حضور داشته باشند و در جلسه بعدی کمیته نتیجه جلسه مشترک را ارائه نمایند.

 همچنین در این جلسه فایل پرزنتیشن کمیته نفت که توسط آقای مهندس خسروی و تیم طراحی شرکت سیوان طراحی شده، ارائه گردیده بود مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت و با توجه به تعداد صفحات زیاد فایل و به پیشنهاد اعضای کمیته مقرر گردید خانم مهندس پورشهاب دبیر کمیته نفت اصلاحاتی روی فایل مورد نظر انجام دهند، و فایل اصلاح شده را در جلسه آتی ارائه نمایند.

 

اعضای حاضر در جلسه : آقای مهندس جلال کاوندی، رئیس کمیته نماینده شرکت نوین دانش آینده، آقای مهندس مهابادی نایب رئیس نماینده شرکت حنیف، خانم مهندس پور شهاب از شرکت انرژی کویر پایا، خانم مهندس ابراهیمی نماینده شرکت ایورد آریا، آقای مهندس بارزی نماینده شرکت قشم ولتاژ، آقای مهندس جعفری عضو مهمان و نماینده شرکت کاسپین‌مدار و خانم اوجاقی دبیر کمیته.

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۵
  • تعداد بازدید امروز : ۷۳۰
  • تعداد بازدید کل : ۶,۶۲۷,۴۸۳