ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

کمیته های تخصصی و عمومی انجمن

تعداد بازدید: 854 کد خبر ۴۹۰
تاریخ خبر : ۱۴۰۱/۰۹/۱۱

کمیته تخصصی سازندگان

جلسه کمیته سازندگان مورخ 05/09/1401 از ساعت 13:30 تا 15:30 به صورت مجازی بر روی بستر اسکایپ برگزار گردید.
در ابتدا این جلسه گواهینامه های نمونه صادر گردیده محصولات شرکت های: مهندسي و ساخت برق و کنترل مپنا -مکو (2محصول) ، بین المللی مهندسی سیستم ها و اتوماسیون (ایریسا)، فراموج پویا (2 محصول)،آهار شرق، مهندسی برق و الكترونیك قشم ولتاژ ارائه و مورد بررسی قرار گرفت و با تصمیم اعضای حاضر مقرر شد در گواهینامه های نمونه ذکر شود که گواهی های صادر شده حاصل خود ارزیابی شرکت ها می‌باشند. سپس جدول تجمیعی به روز شده AVL ارائه گردید.
در این جلسه  با در نظر داشتن دو دستاورد (گواهی نامه صادر شده با استفاده از آیین نامه ارزیابی و جدول AVL تکمیل شده توسط شرکت های عضو)، مقرر گردید جدولی با عنوان جدول ملاقات تهیه تنظیم گردد که شامل اسامی افراد، سازمان ها، نهادها و ارگان های دولتی و خصوصی، جهت برقراری ارتباط و به طبع آن بهبود فضای کسب و کار برای شرکت های سازنده مورد استناد قرار گیرد،. مقرر شد این جدول در گروه کمیته به اشتراک گذاشته شود تا تمامی اعضا متناسب با فضای کسب کار خود جهت تکمیل و به روز رسانی آن با هماهنگی دبیرخانه اقدام فرمایند.
سپس در پی پیشنهاد هیأت مدیره انجمن برای ارائه یک فایل پرزنتیشن و معرفی زمینه فعالیت‌های کمیته و شرکت های عضو کمیته سازندگان مقرر گردید با استفاده از فایل پرزنتیشنی که در چند سال گذشته توسط آقای مهندس مخلص آبادی تهیه شده، فایل به روز شده‌ای برای معرفی خدمات و اهداف کمیته سازندگان و شرکت های عضو آن تهیه و تنظیم گردد و در جلسه آتی ارائه و مورد بررسی قرار گیرد.
اعضای حاضر در جلسه : آقای دکتر شیت‌ره ،رئیس کمیته نماینده شرکت پویش طرح سامان انرژی، خانم مهندس غفوریان، نماینده شرکت ایراث طرح، آقای دکتر آیت الهی نماینده شرکت آی تک ایساتیس، آقای مهندس پورقناد نماینده شرکت البرز میکرو سیستم، آقای مهندس نقیبی نسب نماینده شرکت خدمات نیروگاهی آهار شرق، آقای مهندس نعمتی نماینده شرکت کرمان تابلو و خانم اوجاقی دبیر کمیته.

 

کمیته تخصصی تأمین کنندگان
جلسه کمیته تأمین کنندگان مورخه 5/09/1401 از ساعت 15 تا 16:30به صورت مجازی بر روی بستر اسکایپ برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا با در نظر گرفتن نظرات هیدت مدیره در جلسه مشترک مقرر شد خانم مهندس حق بین پس از ویرایش آیین نامه ارزیابی کمیته تأمین‌کنندگان، جهت بازنگری فایل آیین ماه را به دبیرخانه انجمن ارجاع دهند.
سپس، دستور کار تهیه و تنظیم فایل پرزتیشن کمیته تأمین‌کنندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اعضای حاضر در کمیته پیشنهاد کردند که انجمن یک فرمت کلی و یکپارچه در اختیار سایر کمیته ها قرار دهد تا همه کمیته ها از یک قالب مشترک برای تهیه فایل پرزنتیشن استفاده نمایند، پس از انتقال پیشنهاد به هیأت مدیره انجمن، و تأکید ایشان بر عدم هیچ گونه محدودیتی در تهیه این فایل، مقرر شد درفت اولیه فایل پرزتیشن کمیته تأمین‌کنندگان آماده و در جلسات آتی مورد بررسی قرار گیرد.
اعضای حاضر در جلسه : خانم مهندس حق بین ،رئیس نماینده شرکت کنترل دقیق پارت ، آقای مهندس حسین صفار پور نماینده شرکت پدیده هوشمند البرز آقای مهندس مهدی شهابی نماینده شرکت صنعت هوشمند آسیا ، آقای مهندس پدرام صفر پور نماینده شرکت توان رسان ، آقای مهندس جعفری نماینده شرکت کاسپین مدار- خانم اوجاقی دبیر کمیته

 

کمیته تخصصی صنعت نفت
جلسه کمیته نفت: مورخه 08/09/1401 از ساعت 15:30 تا 17:30 به صورت حضوری در دفتر شرکت نوین دانش آینده و هم زمان، به صورت مجازی بر بستر اسکایپ برگزار گردید. در ابتدای این آقای مهندس جلال کاوندی در خصوص جلسه مشترک برگزار شده در شرکت ملی نفت ایران که با حضور آقای دکتر سجاد رئیس هیأت مدیره انجمن و آقای مهندس جلال کاوندی رئیس کمیته نفت و آقای مهندس قنبری مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و آقای دکتر زاهدی در تاریخ هفتم آذر سال جاری برگزار گردیده گزارش خود را ارائه دادند. به گزارش آقای کاوندی: در این جلسه که محور مذاکرات حمایت از محصولات ساخت داخل بوده است، نمایندگان انجمن، ابتدا به معرفی انجمن و کمیته‌های تخصصی پرداخته‌اند، سپس به ارائه آیین نامه ارزیابی مدون توسط کمیته تخصصی سازندگان که منجر به دریافت گواهینامه محصولات گردیده است، پرداختند. در این راستا آقای قنبری با تأکید بر سیاست های وزارت نفت برای استفاده محصولات ساخت داخل، حمایت شرکت ملی نفت از شرکت ها در خصوص ارتقا محصولات و ساخت اولیه محصولات مورد تقاضای بازار را اعلام داشتند.
آقای مهندس کاوندی در این خصوص پیشنهاد کردند اقداماتی از سمت انجمن برای درخواست جلسه مشترکی با حضور شرکت های عضو انجمن و مسؤولین شرکت ملی نفت ایران انجام پذیرد تا بستری برای بیشتر شدن همکاری انجمن با شرکت ملی نفت ایران و به طبع آن رونق فضای کسب و کار شرکت عضو گردد؛ و همچنین ایشان پیشنهاد برگزاری جلسه مشترک درون سازمانی، کمیته های تخصصی و هیأت مدیره جهت رفع ابهامات و بررسی آیین نامه ارزیابی کمیته سازندگان دادند.   
به پیشنهاد آقای مهندس نقیبی نسب مقرر شد در صورتی که هر یک از اعضای کمیته نفت در نمایشگاه عسلویه حضور داشتند. علاوه بر ارائه گزارش از نمایشگاه، به نمایندگی از کمیته نفت به معرفی انجمن و کمیته نفت بپردازند در غیر این صورت متناسب با شرایط کمیته، یک نفر از اعضای کمیته برای بازدید و پرزنت انجمن و کمیته نفت با تصمیم هیأت رئیسه کمیته در نمایشگاه حضور بهم رسانند.
در این جلسه فایل پرزنتیشن کمیته نفت که توسط آقای مهندس خسروی و تیم طراحی شرکت سیوان طراحی شده، ارائه گردید و مورد تأیید اولیه حاضرین قرار گرفت. در این خصوص آقای مهندس خسروی پیشنهاد دادند برای ارتقا کیفیت فایل پرزنتیشن از شرکت های عضو در خواست عکس های با کیفیت محصولات شود تا در نهایت خروجی با کیفیت تری از فایل پرزنتیشن داشته باشیم.
اعضای حاضر در جلسه : آقای مهندس جلال کاوندی، رئیس کمیته نماینده شرکت نوین دانش آینده. آقای مهندس علی کاوندی نایب رئیس هیأت مدیره انجمن، آقای مهندس مهابادی نایب رئیس نماینده شرکت حنیف (مجازی) ،آقای مهندس خسروی نماینده شرکت فناوران اطلاعات سیوان (مجازی)، خانم مهندس پور شهاب از شرکت انرژی کویر پایا، خانم مهندس ابراهیمی نماینده شرکت ایورد آریا (مجازی)، آقای مهندس نقیبی نسب نماینده شرکت خدمات نیروگاهی آهار شرق (مجازی)، آقای مهندس جعفری عضو مهمان و نماینده شرکت کاسپین‌مدار و خانم اوجاقی دبیر کمیته.

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۳
  • تعداد بازدید امروز : ۱۹
  • تعداد بازدید کل : ۶,۵۸۹,۶۳۷