ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

نشست نمایندگان انجمن صنفی شرکت­های اتوماسیون صنعتی با رییس دیوان داوری مرکز وکلای قوه قضائیه

تعداد بازدید: 1936 کد خبر ۴۶۷
تاریخ خبر : ۱۳۹۹/۰۹/۲۹

نشست نمایندگان انجمن صنفی شرکت­های اتوماسیون صنعتی با رییس دیوان داوری مرکز وکلای قوه قضائیه

 

به گزارش روابط عمومی، در روز دوشنبه مورخ 99/09/24 در محل ساختمان مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، نشستی میان نمایندگان انجمن و رییس دیوان داوری مرکز وکلای قوه قضائیه برگزار گردید.

 

در ابتدای این جلسه، آقای مهندس وحید تیموری دبیر انجمن، توضیحاتی درباره ­ی تاریخچه انجمن بیان نمودند. سپس خانم دکتر مائده چینی ساز، رییس دیوان داوری مرکز وکلای قوه قضائیه، در صحبت های خود به اهمیت موضوع داوری در قراردادها و دعوی حقوقی، اشاره و استفاده از داوری سازمانی به جای داوری های موردی را، از نکات قابل توجه در دعوی برشمردند. در ادامه، آقای مهندس پژمان تراکمه عضو هیأت مدیره و رییس کمیته حقوقی انجمن ضمن تأیید صحبتهای خانم دکتر چینی ساز،  تعیین وحضور داور متخصص در قرار دادها را در تعیین تکلیف پروژه ها، مفید دانستند. ایشان،کوتاه کردن پروسه­ های دادگاهی، عدم نیاز به حضور در دادگاه­ها، کم کردن هزینه­ های دادرسی و تجمیع تجارب را از مزایای حضور داوران در قراردادها دانستند.

 

رییس دیوان داوری مرکز وکلای قوه قضائیه در بخش دیگری از صحبت های خود، نگارش شرط داوری در قراردادها را حایز اهمیت برشمردند و در زمینه­­ی تنظیم و ارسال موافقت نامه­های داوری برای اعضا، برگزاری جلسات توجیهی از سوی مرکز وکلا و تهیه محتوای آموزشی و همچنین برگزاری وبینارهای مرتبط برای اعضای انجمن، اعلام آمادگی نمودند. در پایان این جلسه که با هماهنگی ها و پیگیری های آقای مجتبی احمدی، مشاور و عضو کمیته حقوقی انجمن، برگزار گردید مقرر شد تا با توجه به ظرفیت­های طرفین، تفاهم نامه­ای منعقد گردد و همکاری های فی مابین گسترش یابد.

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۴
  • تعداد بازدید امروز : ۲,۳۰۳
  • تعداد بازدید کل : ۶,۶۲۳,۴۹۵