ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

انتخاب انجمن صنفی شرکت های اتوماسیون صنعتی به عنوان انجمن برتر برای پنجمین سال متوالی

تعداد بازدید: 1778 کد خبر ۴۶۶
تاریخ خبر : ۱۳۹۹/۰۹/۲۹

انتخاب انجمن صنفی شرکت های اتوماسیون صنعتی به عنوان انجمن برتر برای پنجمین سال متوالی

 

به گزارش روابط عمومی، همزمان با سومین روز از هفته پژوهش که تحت عنوان " پژوهش، ‌فناوری در خدمت جهش تولید" نامگذاری شده است، آئین تجلیل از برترین های پژوهشی و فناوری بخش صنعت، معدن و تجارت با حضور معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت بصورت برخط(انلاین) برگزار شد .

 

دراین جشنواره که به منظور ایجاد انگیزه و توسعه فعالیت بنگاههای تولیدی و تجاری، سازمانهای زیرمجموعه وزارت متبوع، انجمنهای تخصصی و موسسات تحت پوشش در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری برگزار گردید از 89 منتخب در زمینه آموزش و پژوهش و فناوری در حوزه های مختلف صنعتی ، معدنی و تجاری تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

 

برگزیدگان این جشنواره از بین طرح های پژوهشی صنعتی، معدنی و تجاری، سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانی، واحد های تحقیق و توسعه، مراکز پژوهش های صنعتی، معدنی و تجاری، شرکت های خدمات فنی، مهندسی، محصولات تحقیق و توسعه، شرکت های دانش بنیان صنعتی و صنایع پیشرفته برتر، اتحادیه های صنفی تجاری وواحد های صنفی، انجمن های فنی مهندسی و انجمن های صنعتی،معدنی وتجاری پس از داوری  انتخاب شدند.

 

در بخش انجمن‌های فنی مهندسی برگزیده ، کانون طراحی مهندسی و طراحی مونتاژ ایران و انجمن صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی ایران از استان تهران برای پنجمین سال متوالی، انجمن شرکتهای خدمات فنی مهندسی استانهای زنجان و کرمانشاه بعنوان انجمن های فنی مهندسی برتر انتخاب شدند.  

 

کسب این موفقیت را که جز با همراهی و مشارکت اعضای محترم درکارهای صنفی و اعتقاد به کار گروهی، میسر نمی شد، به تمامی شرکتهای محترم عضو انجمن تبریک عرض نموده و امیدواریم که با استمرار این روند، شاهد موفقیت های بیشتر اعضا و انجمن صنفی شرکت­های اتوماسیون صنعتی در دستیابی به اهداف تعیین شده باشیم.

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۱
  • تعداد بازدید امروز : ۹۶۴
  • تعداد بازدید کل : ۶,۵۸۹,۳۵۵