ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

جلسات کمیته های انجمن صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی

تعداد بازدید: 1811 کد خبر ۴۵۷
تاریخ خبر : ۱۳۹۹/۰۵/۲۸

جلسات کمیته های انجمن صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی

 

کمیته عمومی امنیت سایبری

هشتمین جلسه کمیته عمومی امنیت سایبری انجمن در روز یکشنبه مورخ 99/05/19 و از ساعت 13:30 برگزار گردید. در این جلسه گزارش استعلام توانمندیها و نیازهای اعضا در حوزه امنیت سایبری صنعتی ارایه و همکاری و نشست مشترک با کمیته­­ ی تخصصی اسکادا، تله متری، مخابرات و IoT  و کمیته عمومی پژوهش انجمن در راستای برگزاری دوره­ های آموزشی درحوزه­ ی امنیت سایبری صنعتی و شناخت دغدغه­ های اعضا در این زمینه، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.  

 

کمیته تخصصی اسکادا، تله متری، مخابرات و IoT

دومین جلسه کمیته تخصصی اسکادا، تله متری، مخابرات و IoT در سال سوم فعالیت، در روز دوشنبه مورخ 99/05/20 و از ساعت 13:30 برگزار گردید. در این جلسه که با حضور رییس کمیته امنیت سایبری انجمن برگزار شد، موضوع برگزاری دوره­ های آموزشی با هدف نیاز سنجی از اعضا در حوزه­ ی امنیت سایبری صنعتی و همچنین همکاری با شرکت فناپ تلکام مورد بررسی و تبادل نظرقرار گرفت.

 

کمیته عمومی پژوهش، فناوری و آموزش

پنجاه و ششمین جلسه کمیته عمومی پژوهش، فناوری و آموزش در روز دوشنبه مورخ 99/05/20 و از ساعت 15:30 برگزار گردید، در این جلسه که با حضور رییس کمیته امنیت سایبری انجمن برگزار شد موضوع برگزاری دوره ­های آموزشی مطرح و همکاری فی مابین دو کمیته مورد بررسی قرار گرفت. همچنین بررسی تفاهم نامه­ ی منعقده میان مجمع تشکل­های دانش بنیان و دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در دستور کار قرار گرفت. 

 

کمیته تخصصی سازندگان

چهل و پنجمین جلسه هیأت رییسه کمیته تخصصی سازندگان انجمن در روز سه شنبه مورخ 99/05/21 و از ساعت 13:30 برگزار گردید. در این جلسه، تشکیل کارگروه ­های مرتبط با فعالیت اعضای انجمن، ذیل کمیته تخصصی سازندگان و تعیین عنوان این کارگروه ­ها در دستور کار قرار گرفت.  

 

کمیته تخصصی صنعت نفت

بیست و ششمین جلسه هیآت رییسه کمیته تخصصی صنعت نفت انجمن در سال سوم فعالیت در روز سه شنبه مورخ 99/05/21 و از ساعت 15:30 برگزار گردید. در این جلسه موارد مربوط به مجمع پیش روی کمیته و دیدگاه ­های اعضا با هدف هرچه پویا برگزار شدن چهارمین مجمع کمیته تخصصی صنعت نفت انجمن که در روز سه شنبه مورخ 99/05/28  و از ساعت 14:00 از طریق اسکایپ برگزار خواهد شد، مورد بررسی قرار گرفت.

 

گفتنی است با توجه به شرایط کنونی و درراستای فاصله گذاری اجتماعی، تمامی جلسات انجمن به صورت غیر حضوری و از طریق اسکایپ برگزار می گردد.

 

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۳
  • تعداد بازدید امروز : ۱,۲۰۴
  • تعداد بازدید کل : ۶,۵۸۹,۵۹۵