ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

جلسات کمیته های انجمن صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی

تعداد بازدید: 1729 کد خبر ۴۵۵
تاریخ خبر : ۱۳۹۹/۰۵/۱۳

جلسات کمیته های انجمن صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی

 

کمیته عمومی توسعه مناسبات و همکاریهای مشترک


هشتاد و سومین جلسه کمیته عمومی توسعه مناسبات و همکاریهای مشترک انجمن در روز یکشنبه مورخ 99/05/05 و از ساعت 13:30 برگزار گردید. در این جلسه  به مانند جلسه پیشین، برنامه ریزی های مربوط به حضور انجمن و اعضا در نمایشگاه نفت تهران و تعیین مخاطبان در دستور کار قرار گرفت.


برگزاری مجمع کمیته تخصصی اسکادا، تله متری، مخابرات و IoT 


مجمع کمیته تخصصی اسکادا، تله متری، مخابرات و IoT در سال سوم فعالیت در روز دوشنبه مورخ 99/05/06 و از ساعت 13:00 و با حضور 23 عضو حاضر از مجموع 19 شرکت از طریق اسکایپ برگزار گردید. در این جلسه و پس از ارایه گزارش عملکرد کمیته در سال دوم فعالیت، انتخابات جهت تعیین هیأت رییسهی سال سوم برگزار گردید و


1-آقای کسری محقق زاده مدیر عامل شرکت ارتباطات تلفن آسیا و رییس ادوار پیشین با کسب 17 رآی، 
2-آقای مهندس حمید بهنگار مدیر عامل شرکت پرتو تاپ رایان با کسب 16 رای 
3-آقای مهندس مهدی صفایی زاده مدیر پروژه شرکت توسعه تأمین پرشیا و عضو هیأت رییسه ادوار پیشین با کسب 12 رآی
4-آقای مهندس پژمان تراکمه عضو هیأت مدیره انجمن و مدیر عامل شرکت نیرو کنترل سامان با  کسب 10 رأی و
5- آقای مهندس حامد خسروی مدیرتوسعه کسب و کار شرکت فناوران اطلاعات سیوان و عضو هیأت رییسه ادوار پیشین با 9 کسب رای به عنوان اعضای اصلی و آقای مهندس مرتضی سرلک از شرکت فناپ و آقای مهندس کاوه نعمتی از شرکت کرمان تابلو به عنوان اعضای علی البدل برای مدت یکسال انتخاب شدند.   


کمیته عمومی پژوهش، فناوری و آموزش


پنجاه و چهارمین جلسه کمیته پژوهش، فناوری و آموزش انجمن در روز دوشنبه مورخ 99/05/06 و از ساعت 16:00 برگزار گردید. در این جلسه به مانند جلسات پیشین، موضوع ایجاد ساز و کار جهت برپایی آزمون ارزیابی کارشناسان اتوماسیون صنعتی و نامه ارجاعی از اتاق تهران پیرامون طرح حمایت از پژوهشهای مسأله محور و ایجاد بستر تعامل با شرکت فناپ پیرامون ایجاد بسترهای ارزیابی کارشناسان اتوماسیون صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


 کمیته تخصصی سازندگان


چهل و سومین جلسه هیأت رییسه کمیته تخصصی سازندگان انجمن در روز سه شنبه مورخ 99/05/07 و از ساعت 13:30 برگزار گردید. در این جلسه، بیانیه مأموریت و راهبرد کمیته مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت. 


کمیته تخصصی صنعت نفت


بیست و ششمین جلسه هیآت رییسه کمیته تخصصی صنعت نفت انجمن در سال سوم فعالیت در روز سه شنبه مورخ 99/05/07 و از ساعت 15:30 برگزار گردید. در این جلسه موضوع برنامه ریزی های مربوط به برگزاری مجمع کمیته در سال چهارم فعالیت و تهیه گزارش عملکرد کمیته در سال سوم فعالیت، در دستور کار قرار گرفت.


با توجه به شرایط کنونی و درراستای فاصله گذاری اجتماعی، تمامی جلسات انجمن به صورت غیر حضوری و از طریق اسکایپ برگزار می گردد. 

 

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۴
  • تعداد بازدید امروز : ۱,۰۸۵
  • تعداد بازدید کل : ۶,۵۸۹,۴۷۶