ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

جلسات کمیته های انجمن صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی

تعداد بازدید: 1732 کد خبر ۴۵۳
تاریخ خبر : ۱۳۹۹/۰۴/۲۹

جلسات کمیته های انجمن صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی

 

کمیته عمومی حقوقی
سی و یکمین جلسه کمیته عمومی حقوقی در روز شنبه مورخ 99/04/21 و از ساعت 16:00 برگزار گردید. در این جلسه به مانند روال چند جلسه اخیرکمیته، موضوع اصلاح آیین نامه
های کمیتههای تخصصی انجمن در دستور کار قرار گرفت و اصلاحات تکمیلی انجام و موضوع جمع بندی شد.


کمیته عمومی امنیت سایبری
هفتمین جلسه کمیته عمومی امنیت سایبری انجمن در روز یکشنبه مورخ 99/04/99 و از ساعت 13:30 برگزار گردید. در این جلسه استعلام توانمندیها و نیازهای اعضا در حوزه امنیت سایبری صنعتی و تدوین جداول مربوطه در دستور کار قرار گرفت. 

 

کمیته عمومی توسعه مناسبات و همکاری های مشترک
هشتاد و یکمین جلسه کمیته عمومی توسعه مناسبات و همکاری های مشترک انجمن در روز یکشنبه مورخ 99/04/22 و از ساعت 15:00 برگزار گردید. در این جلسه برنامه ریزی های مربوط به حضور انجمن و اعضا در نمایشگاه نفت تهران در دستور کار قرار گرفت.


کمیته تخصصی اسکادا، تله متری، مخابرات و IoT 
پنجاه و هشتمین جلسه کمیته تخصصی اسکادا، تله متری، مخابرات و IoT، در روز دوشنبه مورخ 99/04/23 و از ساعت 13:30 برگزار گردید. در این جلسه موضوع چگونگی همکاری با شرکت فناپ تلکام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

کمیته تخصصی سازندگان
چهل و یکمین جلسه هیأت رییسه کمیته تخصصی سازندگان انجمن در روز سه شنبه مورخ 99/04/24 و از ساعت 13:30 برگزار گردید. در این جلسه، تعیین مأموریت های کمیته و حضور کمیته در نمایشگاه نفت پیش رو در دستور کار قرار گرفت.


کمیته تخصصی صنعت نفت
بیست و چهارمین جلسه هیآت رییسه کمیته تخصصی صنعت نفت انجمن در سال سوم فعالیت در روز سه شنبه مورخ 99/04/24 و از ساعت 15:30 برگزار گردید. در این جلسه موضوع برنامه ریزی پیرامون حضور انجمن در نمایشگاه نفت تهران، تعاملات با انجمن صدور خدمات فنی و مهندسی و توین زنجیره تأمین در صنعت نفت و گاز مطرح و مورد تبادل نظر اعضا قرار گرفت.  


گفتنی است با توجه به شرایط کنونی و درراستای فاصله گذاری اجتماعی، تمامی جلسات انجمن به صورت غیر حضوری و از طریق اسکایپ برگزار می گردد. 

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۳
  • تعداد بازدید امروز : ۱,۱۵۶
  • تعداد بازدید کل : ۶,۵۹۰,۷۷۵