ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

جلسات کمیته های انجمن صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی

تعداد بازدید: 1706 کد خبر ۴۴۷
تاریخ خبر : ۱۳۹۹/۰۴/۰۹

جلسات کمیته های انجمن صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی

 

کمیته عمومی امنیت سایبری

ششمین جلسه کمیته عمومی امنیت سایبری در روز یکشنبه مورخ 99/04/01 و در ساعت 12:00 برگزار گردید در این جلسه تعیین مخاطبان و اکشن پلن ، مورد بررسی قرار گرفت.

 

کمیته تخصصی تجهیزات کشاورزی، دام و طیور

اولین جلسه هیأت رییسه کمیته تخصصی تجهیزات کشاورزی، دام و طیور انجمن در سال دوم فعالیت در روز یکشنبه مورخ 99/04/01 و در ساعت 13:30 برگزار گردید، در این جلسه تعیین اهداف و استراتژی کمیته در سال دوم فعالیت در دستور کار قرار گرفت.

 

کمیته عمومی ارزیابی و تشخیص صلاحیت

پنجاه و یکمین جلسه کمیته عمومی ارزیابی و تشخیص صلاحیت انجمن در روز یکشنبه مورخ 99/04/01 و از ساعت 15:00 در محل دبیرخانه برگزار گردید. در این جلسه موضوع ویرایش ایین نامه ارزیابی یکپاچه سازان سیستم های اتوماسیون صنعتی و تشکیل کارگروه بین کمیته ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  

 

کمیته تخصصی اسکادا، تله متری، مخابرات و IoT

جلسه فوق العاده هیأت رییسه کمیته تخصصی اسکادا، تله متری، مخابرات و IoT انجمن در روز چهارشنبه مورخ 99/04/04 و ازساعت 10:00 برگزار گردید. در این جلسه ، تعیین اهداف و اقدامات انجام شده کمیته تا کنون مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

 

کمیته عمومی پژوهش، فناوری و آموزش

پنجاهمین جلسه کمیته عمومی پژوهش، فناوری و آموزش در روز دوشنبه مورخ 99/04/02 و از ساعت 15:30 برگزار گردید.

در این جلسه، موضوع سمینار IIoT و ایجاد بستر آزمون و تعیین رفرنسهای آزمون ارزیابی کارشناسان اتوماسیون صنعتی به مانند جلسات اخیر در دستور کار قرار گرفت. گفتنی است موضوع تا حصول نتایج و برگزاری آزمون در دستور کار کمیته قرار دارد.

 

کمیته تخصصی سازندگان

سی و هشتمین جلسه هیأت رییسه کمیته تخصصی سازندگان انجمن در روز سه شنبه مورخ 99/04/03 و از ساعت 13:30 برگزار گردید. در این جلسه، تعیین راهبرد کمیته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

کمیته تخصصی صنعت نفت

بیست و یکمین جلسه هیآت رییسه کمیته تخصصی صنعت نفت انجمن در سال سوم فعالیت در روز سه شنبه مورخ 99/04/03 و از ساعت 15:30 برگزار گردید. بررسی طرح جامع انرژی کشور و نمایشگاه نفت تهران از موضوعات مورد بررسی در جلسه مذکور بود.  

 

کمیته عمومی حقوقی

سی امین جلسه کمیته عمومی حقوقی انجمن در روز سه شنبه مورخ 99/04/03 و از ساعت 16:00 برگزار گردید.

در این جلسه به مانند جلسه پیشین،  بازبینی و ویرایش آیین نامه نحوه ­ی تشکیل و چگونگی اداره کمیته های تخصصی انجمن در دستور کار قرار گرفت.

 

گفتنی است با توجه به شرایط کنونی و درراستای فاصله گذاری اجتماعی، تمامی جلسات انجمن به صورت غیر حضوری و از طریق اسکایپ برگزار می گردد.

 

 

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۸
  • تعداد بازدید امروز : ۲,۰۸۱
  • تعداد بازدید کل : ۶,۶۴۶,۲۸۱