ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

برگزاری مجمع کمیته تخصصی کشاورزی، دام و طیور

تعداد بازدید: 2024 کد خبر ۳۰۰
تاریخ خبر : ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
برگزاری مجمع کمیته تخصصی کشاورزی، دام و طیور

 
به گزارش روابط عمومی، مجمع کمیته تخصصی کشاورزی، دام و طیور انجمن در روز یکشنبه مورخ 12/12/97 و از ساعت 10 در محل دبیرخانه برگزار شد. در ابتدای این جلسه که با عنایت به بند «ب ماده 32» اساسنامه  و بنا به درخواست برخی از اعضا و مصوبه هیأت مدیره انجمن، با هدف فراهم شدن امکان پیگیری متمرکز منافع شرکت های فعال در این حوزه ، برگزار گردید، آقای مهندس وحید تیموری، دبیر انجمن صنفی شرکت های اتوماسیون صنعتی، با تأکید بر اینکه کمیته های انجمن به عنوان اتاق فکر و بازروی مشورتی هیأت مدیره هستند، توضیحاتی را پیرامون نحوه تشکیل و اداره  کمیته های تخصصی انجمن با استناد به آیین نامه  تدوین شده در همین ارتباط ارایه نمود. سپس اعضای حاضر به معرفی خود و فعالیت های شرکت متبوعشان پرداختند.
در ادامه و با اعلام کاندیداتوری آقایان؛ مهدی شهابی – بهروز رعیت – مهدی اسلامی و علیرضا سرایانی جهت حضور در هیأت رییسه  کمیته برای انتخاب سه عضو اصلی و یک عضو علی البدل، رآی گیری صورت گرفت و بر اساس نتایج آراء؛
آقای مهندس مهدی شهابی به عنوان رییس
آقای مهندس مهدی اسلامی به عنوان نایب رییس
آقای مهندس بهروز رعیت به عنوان عضو هیآت رییسه
و آقای مهندس علیرضا سرایانی به عنوان عضو علی البدل هیأت رییسه انتخاب شدند.
در ادامه  جلسه اعضای حاضر به بیان نظرات و دیدگاه هایشان پرداختند.


مهندس بهروز رعیت گفت: جهت تأثیر گذاری بیشتر کمیته می بایست ترکیب اعضا را گسترش دهیم همچنین با شناخت نیازها و توانمندیهای اعضای فعال در حوزه های کاری کمیته بتوانیم در راستای منافع صنفی گام های موثری برداشته و نحوه  تعاملاتمان با مخاطبان را نیز تعریف نماییم.
مهندس مهدی شهابی گفت: از چندی بیش جلسات و نشست های متعدد مدیران فعال در این حوزه برگزار گردید تا بستر تشکیل کمیته  تخصصی کشاورزی، دام و طیور فراهم شود و اکنون با تشکیل این کمیته و افزایش تعداد اعضا می بایست با برنامه ریزی مدون و تعاملات موثر با وزارت جهاد کشاورزی، اتاق بازرگانی و وزارت صنعت، معدن و تجارت، به سمت جایگاه سازی و مرجعیت این کمیته در پاسخ به استعلامها، که از نکات حایز اهمیت می باشد و تا کنون نیز انجمن نقش موثری در این زمینه داشته است، گام برداریم.
مهندس علیرضا سرایانی ضمن موافقت با صحبت های صورت گرفته در جلسه، بر لزوم انعکاس نتایج جلسات در جهت ترغیب مشارکت سایر اعضای انجمن در این حوزه و نیز به عضویت در آمدن شرکتهای فعال در این زمینه در انجمن تأکید کرد.
در ادامه  جلسه مهندس مهدی اسلامی، عضو گیری و افزایش تعداد شرکتهای فعال در حوزه  کشاورزی، دام و طیور در انجمن را باعث ایجاد صدای واحد و امکان تأثیر گذاری بیشتر کمیته و انجمن در این زمینه نزد مخاطبان دانست و از تمامی شرکتهایی که مرتبط با حوزه  تعریف شده  کمیته فعالیت می کنند جهت حضور در انجمن و کمیته  مذکور دعوت نمود. 
گفتنی است زمان تشکیل اولین جلسه هیأت رییسه کمیته تخصصی کشاورزی، دام و طیور، روز یکشنبه مورخ 19/12/97 و از ساعت 13:00 تا 15.00 در محل دبیرخانه تعیین گردید. این جلسه در ساعت 12:00 به کار خود پایان داد.

 

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۵
  • تعداد بازدید امروز : ۱,۴۵۴
  • تعداد بازدید کل : ۶,۵۹۱,۰۷۲