ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

نشست هیأت رییسه با اعضای کمیته¬ی تخصصی صنعت نفت انجمن برگزار شد.

تعداد بازدید: 2754 کد خبر ۲۸۸
تاریخ خبر : ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
نشست هیأت رییسه با اعضای کمیته¬ی تخصصی صنعت نفت انجمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن؛ نشست فصلی هیأت رییسه­ ی با اعضای کمیته­ ی تخصصی صنعت نفت انجمن در روز سه شنبه مورخ 97/03/29 از ساعت 15:00 در محل دبیرخانه برگزار شد.

 در ابتدای این جلسه که با هدف ارتباط موثر و منسجم میان هیأت رییسه و اعضای کمیته، استماع دیدگاههای اعضای کمیته پیرامون مسایل مرتبط در حوزه­ ی نفت و گاز و طرح سوال از سوی تعدادی از اعضای کمیته مبنی بر چرایی عدم امکان رأی گیری از اعضای کمیته در جلسات هیأت رییسه و با حضور اکثریت اعضای کمیته برگزار شد، توضیحاتی از سوی هیأت رییسه­ ی کمیته­ ی نفت مبنی بر نحوه­ ی تشکیل کمیته های تخصصی با استناد به ماده­ ی 3 اساسنامه­ ی انجمن، شرح وظایف و اختیارات کمیته های تخصصی برای اعضای حاضر ارایه گردید . در ادامه­ ی جلسه توضیحاتی پیرامون نحوه­ی انتخاب شرکتها و اعلام توانمندیهای شرکتهای فعال در حوزه­ ی نفت از سوی انجمن به جناب مهندس نعمت زاده، مشاور ارشد صنعتی وزارت نفت، در جهت همکاری شرکت های اتوماسیونی ایرانی در فاز 11 پارس جنوب با توتال و نیز مشارکت در پروژه های نگهداشت و افزایش برداشت میادین نفتی با توجه به اعلام وصول توانمندیهای 21 شرکت عضو انجمن پیرامون موضوع به دبیرخانه، توسط دبیر انجمن ارایه گردید.

در این جلسه مهندس کاوندی، رییس کمیته­ی تخصصی صنعت نفت انجمن، از تمامی شرکتهای عضو انجمن فعال در حوزه­ ی نفت، جهت حضور در جلسات هیأت رییسه، دعوت کردند و تأکید نمودند که در صورت طرح سوال از سوی اعضای کمیته در ارتباط با مسایل مرتبط با حوزه­ی نفت، اگر لازم باشد هیأت رییسه با تشکیل جلسات متعدد، در راستای ارایه­ی پاسخ های منطقی به اعضا، اقدام خواهد کرد.  

مهندس فرهادی، رییس هیأت مدیره ­ی انجمن، در این نشست با دعوت از اعضای انجمن به حضور در کمیته های انجمن که به عنوان اتاق فکر هیأت مدیره می تواند انجمن را در رسیدن به اهدافش یاری دهد.

ایشان در ادامه­ و در پاسخ به سوال طرح شده توسط مهندس ابراهیمی، مدیر فنی شرکت ایورد آریا، مبنی بر توقعات متقابلی که شرکتهای عضو و انجمن می توانند داشته باشند، تأکید کرد که اگر مشکلات پیش روی شرکتها از طریق انجمنی به عنوان صدای واحد و با استفاده از جایگاه انجمن نزد وزارتخانه­ ها، سازمانها و کارفرمایان مخاطب شرکت­های اتوماسیونی کشور، پیگیری شود، قطعأ نتایج کار اثر بخش تر خواهد بود. فرهادی در ادامه از شرکتهای اتوماسیونی که خارج از انجمن، اقدام به ثبت انجمنهای موازی نمودند انتقاد و تصریح کرد که با تجمیع شرکتهای فعال در حوزه­های مرتبط با صنعت اتوماسیون می توانیم با قدرت، انسجام و کارآیی بیشتری در جهت تحقق منافع صنفی گام برداریم.

در این جلسه مهندس تیموری دبیر انجمن، از شرکتهای عضو انجمن به عنوان مالک، پرسنل و مشتری انجمن در قالبBMO «افرادی که به منظور تاثیر گذاری بر سیاست گذاری های عمومی و در راستای اهداف و منافع مشترک گرد هم می آیند» یاد کرد و از شرکتهای عضو انجمن خواست تا از اعتبار انجمنی حاصل شده، بهره گیرند.

مهندس باباپور، عضو هیأت مدیره ­ی انجمن، از شرکتهای عضو خواستند تا با افزایش سطح تعاملات با انجمن و پاسخ به استعلامات و نامه­های ارسالی از سوی دبیرخانه، انجمن را در رسیدن به دایرکتوری مدون در موضوع توانمندیهای اعضا ، جهت ارایه به مخاطبان انجمن و در راستای توسعه­ی بازار شرکتهای فعال در صنعت اتوماسیون کشور که همانا از مأموریتهای انجمن می باشد، یاری دهند. 

در ادامه، مهندس نعمتی، عضو کمیته­ی توسعه مناسبات انجمن، در پاسخ به سوال طرح شده توسط مهندس ابراهیمی، گفت: شرکتهاباید نسبت به انعکاس مشکلاتشان به انجمن اقدام نمایند و بخواهند تا انجمن به عنوان یک صنف وارد عمل شود و با دولت، مجلس و نهاد های حاکمیتی رایزنی نماید.ایشان به در دستور کار بودن طرح نظر سنجی از اعضای انجمن در کمیته ­ی توسعه­ی مناسبات اشاره و ابراز امیدواری کرد تا با جمع بندی نظرات شرکتهای عضو انجمن، بتوان تدابیر و راهکارهای لازم را پیرامون مسایل منعکس شده از سوی شرکتهای عضو در قالب این نظر سنجی، اتخاذ کرد.

در بخش دوم این نشست، به بحث و بررسی پیرامون نحوه­ ی پیگیری­های رایزنی های انجام شده با وزارت نفت و جناب مهندس نعمت زاده پرداخته شد و نیز مهندس فرهادی توضیحاتی پیرامون حضورشان در جلساتی از جمله شورای هماهنگی تشکلها، سازمان برنامه و بودجه و کارگروه قانون استفاده حداکثر از توان تولیدی و خدماتی کشور، که به نمایندگی از انجمن در آنها حضور دارند ارایه نمودند. گفتنی است پیرو مصوبه هیأت رییسه­ ی کمیته­ی تخصصی صنعت نفت انجمن، مقرر شده است روند برگزاری این نشست ها به صورت فصلی با اعضای محترم کمیته­ ی نفت ادامه یابد.

این جلسه در ساعت 17:20 دقیقه به کار خود پایان داد.

اعضای حاضر در جلسه؛

آقایان مهندسین؛

  1. جلال کاوندی؛ رییس کمیته تخصصی صنعت نفت انجمن؛
  2. حسین فرهادی؛ رییس هیأت مدیره­ی انجمن؛
  3. حسین قربانی؛ نایب رییس کمیته تخصصی صنعت نفت انجمن؛
  4. مهران باباپور؛ عضو هیأت مدیره­ی انجمن؛
  5. علیرضا مهابادی؛ مدیر عامل شرکت کنترلهای صنعتی حنیف؛
  6. مرتضی مخلص آبادی فراهانی؛ عضو هیأت رییسه کمیته؛
  7. کاوه نعمتی؛ مدیر روابط عمومی شرکت کرمان تابلو؛
  8.  فرشید امینی؛ مدیر بازرگانی شرکت مولد گشتاور ایرانیان؛
  9. همایون رشیدی؛ عضو هیأت رییسه کمیته؛
  10.   محمد حسن ابراهیمی؛ مدیر فنی شرکت ایورد آریا؛
  11. مسعود تقوی؛ مدیر بازرگانی شرکت البرز میکرو سیستم؛
  12. رضا باصری زاده؛ مدیر عامل شرکت صنایع کنترل دقیق پارت؛
  13. وحید تیموری؛ دبیر انجمن؛
  14. هادی بنایی؛ مدیر روابط عمومی انجمن.
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۵
  • تعداد بازدید امروز : ۱,۴۰۸
  • تعداد بازدید کل : ۶,۵۹۱,۰۲۷