ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

نشست با دبیر سندیکای صنعت برق ایران

تعداد بازدید: 2765 کد خبر ۲۸۷
تاریخ خبر : ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
نشست با دبیر سندیکای صنعت برق ایران

به گزارش روابط عمومی انجمن، در جلسه ای که در روز دوشنبه مورخ 97/03/28 در ساعت 13:30 در محل سندیکای صنعت برق ایران برگزار گردید، دبیر و مدیر روابط عمومی انجمن به همراه مدیر اجرایی ماهنامه­ ی صنعت هوشمند با دبیر سندیکای صنعت برق ایران دیدار کردند.

در این جلسه که پس از انتخاب جناب مهندس برزی مهر به عنوان دبیر جدید سندیکای صنعت برق ایران صورت پذیرفت ، ضمن عرض تبریک به ایشان و آرزوی موفقیت در سمت جدید از سوی دبیر انجمن اتوماسیون صنعتی، راههای گسترش تعاملات و روابط تشکل­ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

با توجه به سوابق همکار­ی های سازنده ­ی انجمن اتوماسیون صنعتی و سندیکای صنعت برق ایران، دبیران هر دو تشکل صنفی، بر گسترش تعاملات فی مابین تأکید کردند و موضوعاتی از قبیل؛

  •    توسعه­ ی ارتباط کمیته ها؛  
  •    تأکید بر پرداختن همزمان تشکلها به موضوعات واحد و محوری در یک زمان مشخص همانند نوسانات نرخ ارز، در جهت نتیجه گیری بهتر ؛
  • فراهم آمدن بستر همکاری ها در موضوعات حقوقی، آموزشی و استفاده از فرصت­ها و ظرفیتهای طرفین، مورد گفتگو قرار گرفت.

در پایان این جلسه، مقرر شد تا روند برگزاری این جلسات با دستور کارهای مشخص پیگیری شود و جناب مهندس برزی مهر اعلام آمادگی نمود که همواره در اقدامات اجرایی فی مابین سندیکای صنعت برق ایران، پشتیبانی های لازم را بعمل آورد . جناب مهندس تیموری نیز اعلام آمادگی نمود تا انجمن صنفی شرکت­های اتوماسیون صنعتی ایران با استفاده از ظرفیت­های موجود، در جهت گسترش روابط روز افزون فی مابین در راستای تحقق منافع صنفی، گام بردارد. این جلسه در ساعت 14:30 به کار خود پایان داد.

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۶
  • تعداد بازدید امروز : ۹۴۳
  • تعداد بازدید کل : ۶,۶۴۷,۴۵۳