ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

راهنمای استفاده از سایت

صفحه اصلي سايت

جهت فراهم شدن امکان دسترسي آسان به مطالب در صفحه ­ي اصلي سايت، منوهاي ورود به بخش­ هاي مختلف داده هاي انجمن، ورود و ثبت نام کاربران و نيز بخش ورود به صفحه­ ي ماهنامه ­ي صنعت هوشمند در اين صفحه قرار گرفته است.صفحه­ ي اصلي همچنين شامل بخش اخبار و رويدادها و نيز بخش حاميان، جهت درج آگهي شرکت­ ها با تعرفه و شرايط ويژه مي­ باشد که در بخش مربوطه در اين خصوص توضيحات تفصيلي ارايه شده است.

1.اخبار و رويدادها

جهت اطلاع­ رساني به­ روز اخبار و رويدادهاي مرتبط با صنعت و بازار اتوماسيون و همچنين دريافت ديدگاه­ هاي کاربران و بهره ­گيري از آنها در جهت بهينه­ سازي ارايه­ ي اين خدمات، سيستم اطلاع ­رساني اخبار با تفکيک موضوعي پياده­ سازي گرديده است. همچنين با هدف دسترسي آسان­تر کاربران به اخبار مورد نظر ايشان، بخش اخبار مرتبط ذيل هر خبر تعبيه شده است. در بخش توضيحات هر خبر، بخش ارسال نظر کاربران وجود دارد که امکان اظهار نظر پيرامون هر خبر را براي کاربران فراهم مي­کند. گفتني است نظرات ارسالي در صورت تأييد از سوي مدير سايت، نمايش داده مي­ شود.

 

داده­ هاي انجمن

جهت دسترسي آسان­تر به محتواي سايت با طبقه­ بندي مناسب، بخشي با نام داده­ هاي انجمن در نظر گرفته شده است. اين بخش شامل قسمت­ هاي زير است:

  • شامل آرشيو اخبار، آرشيو مقاله­ ها و گالري چندرسانه­ اي مي­ باشد: آرشيو
  • قوانين و مقررات: شامل قوانين و مقررات مرتبط با کسب و کار شرکت­ هاي فعال در حوزه ­ي اتوماسيون صنعتي مي­ باشد
  • مستندات حقوقي انجمن: شامل کليه­ ي گزارشات و مستندات حقوقي انجمن از قبيل گزارش مجامع عمومي، آيين­ نامه­ ها، اساسنامه، لوگو و .... است
  • لينک ­هاي مرتبط: شامل فهرستي از لينک سايت­ هاي وزارتخانه ­ها، سازمان­ها و نهادهاي داخلي و خارجي است که مأموريت­ هاي ايشان بر محيط کسب و کار شرکت­ هاي اتوماسيوني تأثيرگذار است
  • نمايشگاه­ ها، همايش­ ها و کنفرانس­ ها: شامل فهرست نمايشگاه­ هاي داخلي و خارجي و کنفرانس ­ها و همايش­ هاي مرتبط با حوزه­ ي اتوماسيون صنعتي است.
  • عضويت: شامل اطلاعات مربوط به چگونگي عضويت در انجمن است. همچنين از اين طريق فرم­ هاي عضويت در انجمن قابل دريافت است.
  • دوره ­هاي آموزشي و سمينارها: اين بخش مرجعي جهت معرفي فهرست دوره­ هاي آموزشي و سمينارهاي فني و همچنين مديريتي مرتبط با صنعت اتوماسيون مي­ باشد که علاقمندان جهت درج دورهاي مورد نظر، لازم است درخواست خود را به دبيرخانه­ ي انجمن اطلاع داده تا در سايت اطلاع رساني گردد.
  • خدمات انجمن: اين فهرست شامل عناوين کلي خدماتي است که از سوي انجمن قابل ارايه به اعضا است.
  • تسهيلات ويژه ­ي اعضا: تسهيلات و خدمات جاري انجمن به اعضا و چگونگي بهره ­مندي از آن­ها، در اين بخش درج شده است.

 

3. منوي اصلي

اين منو شامل منوهاي فرعي زير مي­باشد:

1-3-1. معرفي انجمن

  • اعضاي انجمن

در اين بخش فهرست شرکت­ هاي عضو انجمن قرار دارد و براي هر عضو صفحه­ اي جهت معرفي شرکت و اطلاعات تماس، اطلاعات مربوط به زمينه­ ي کاري و همچنين عناوين اهم پروژه ­هاي انجام شده توسط شرکت­ ها در نظر گرفته شده است. در ضمن اعضا از طريق بخش ورود کاربران، در صفحه ­ي حساب من مي­ توانند اطلاعات خود را ويرايش نموده و همچمنين در صورت تمايل پوستر و لوگوي شرکت خود را در صفحه­ ي مربوط به خود قرار دهند.

 

  • هيأت مديره

اين بخش به معرفي اعضاي هيأت مديره، دبير و بازرسان انجمن تخصيص يافته است.

1-3-2. نشريه صنعت هوشمند

از طريق اين بخش کاربران به آرشيو کامل ماهنامه صنعت هوشمند که طبقه بندي آن براساس سال چاپ است دسترسي خواهند يافت. علاقمندان به دريافت اشتراک نشريه و همچنين متقاضيان درج آگهي در ماهنامه، مي­توانند با تکميل فرم­ هاي مربوطه در خصوص درخواست خود اقدام نمايند.

1-3-3. کميته هاي تخصصي و عمومي

از طريق اين بخش اطلاعات مربوط به برنامه­ هاي در دست اجرا، مصوبات و اهم اقدامات کميته­ هاي عمومي و تخصصي انجمن به اطلاع اعضاي انجمن خواهد رسيد.

1-3-4. کسب و کار

  • بازار کار

اين بخش با هدف ايجاد مرجعي جهت معرفي نيروهاي متخصص جوياي کار از يک سو و فرصت­ هاي استخدامي شرکت­ ها ايجاد شده است. متقاضيان کار و شرکت های متقاضي نيروي کار مي­ توانند فرم­ هاي درخواست خود را جهت ارايه از طريق سايت در اين بخش قرار دهند. اين بخش شامل دو زير مجموعه­ ي «آماده به کار» (رزومه هاي متقاضيان کار) و آگهي­ هاي استخدام شرکت­ هاي متقاضي است.

علاقمندان مي­ توانند جهت درج آگهي استخدامي پس از اعلام درخواست خود و پرداخت تعرفه ­ي مربوطه از طريق صفحه ­ي حساب من، نيازمندي­ ها، ثبت آگهي، در دسته­ ي بازار کار آگهي خود را ثبت کرده تا پس از تأييد، در سايت نمايش داده شود.

  • تجهيزات اتوماسيون صنعتي

بخش تجهيزات اتوماسيون صنعتي، با طبقه­ بندي محصولات اتوماسيون صنعتي قصد دارد از يک سو فرصت تبليغاتي کم هزينه و در عين حال مؤثري­ را در اختيار شرکت‌هاي اتوماسيوني بگذارد و از سوي ديگر مشتريان اتوماسيون را جهت يافتن بهترين گزينه در راستاي رفع نيازهايشان ياري نمايد. شرکت‌هاي محترم مي‌توانند از اين فضاي تبليغاتي جهت معرفي محصولات خود، و درج آگهي فروش تجهيزات استوک مرتبط با اتوماسيون استفاده نمايند.

علاقمندان مي توانند جهت درج آگهي معرفي محصول خود پس از اعلام درخواست خود و پرداخت تعرفه­ ي مربوطه از طريق صفحه­ ي حساب من، نيازمندي­ ها، ثبت آگهي، در دسته ­ي تجهيزات اتوماسيون صنعتي در زير مجموعه­ ي تجهيزات مورد نظر خود آگهي را ثبت کرده تا پس از تأييد در سايت نمايش داده شود.

کاربران براي مشاهده­ ي آگهي محصولات اتوماسيوني شرکت­ها مي­توانند از طريق منوي کسب و کار تجهيزات اتوماسيون صنعتي طبقه­ بندي محصولات را مشاهده نمايند.

 

 

  • تبليغ شرکت­ها

اين بخش شامل تبليغات شرکت­ها مي ­باشد که علاقمندان پس از اعلام درخواست خود و پرداخت تعرفه­ ي مربوطه از طريق صفحه­ ي حساب من، نيازمندي­ ها، ثبت آگهي، در دسته­ ي معرفي شرکت­ ها آگهي مورد نظر را ثبت کرده تا پس از تأييد در سايت نمايش داده شود.

1-3-5. تالار گفتگو

اين بخش به شکل سيستم پرسش و پاسخ طراحي شده است و امکان طرح مطلب جهت راهنمايي کليه­ ي کاربران در موضوعات مطرح شده را فراهم مي­آورد.

 

4. ورود کاربران

کاربران از طريق عضويت در سايت مي­توانند از مزاياي ورود به سايت از طريق صفحه ­ي حساب من که جهت دسترسي آسان به امکانات در نظر گرفته شده براي کاربران و فعاليت­هاي کاربري، در نظر گرفته شده است مانند درج آگهي در بخش بازار کار، بخش تجهيزات اتوماسيون صنعتي و استفاده از سيستم پرسش و پاسخ بخش تالار گفتگو، پيشنهادات و انتقادات، بخش نظر سنجي و همچنين امکان درج خبر در سايت و ....استفاده نمايند.


ا

ثبت نام اعضا و کاربران

1-4-1. ثبت نام اعضاي انجمن

اعضاي انجمن بايد در بخش فرم ثبت نام اعضاي انجمن وارد شده و نسبت به تکميل و يا ويرايش اطلاعات خود اقدام کنند.

 

1-4-2. ثبت نام کاربران غير عضو

فرم ثبت نام اين گروه، همانند مشخصات کاربري فرم اطلاعات اعضا است.

پس از ثبت نام (هر دو گروه) از طريق صفحه­ ي زير مي­توان از امکانات کاربري استفاده نمود.

پس از ورود در سايت کاربران از طريق صفحه­ ي حساب من مي­توانند به بخش­هاي زير دست يابند.

  • حساب من

کاربران اعم از اعضاي انجمن و کاربران غير عضو از طريق اين بخش مي­توانند به مشخصات کاربري خود و همچنين به سيستم پرسش و پاسخ دسترسي داشته باشند و مي­توانند کليه­ ي مطالب و آگهي­ هايي که در سايت درج کرده­ اند را از طريق صندوق پيام پيگيري نمايند. همچنين اعضاي انجمن از طريق بخش ويرايش مشخصات کاربري مي­توانند جهت درج پوستر و لوگوي شرکت خود در صفحه مربوط به اطلاعات اعضا اقدام فرمايند.

  • نيازمندي­ها

علاقمندان جهت درج آگهي در بخش­هاي مختلف مانند بازار کار، درج رزومه­ ي کاربران و درج آگهي استخدام و آگهي تبليغاتي شرکت خود و بخش خريد و فروش، مي­توانند از طريق اين بخش اقدام نمايند.

  • اخبار

کاربران مي­توانند در هر کدام از دسته­ هاي زيرمجموعه­ ي اخبار و رويدادها، خبر مورد نظر خود را (مرتبط با صنعت اتوماسيون و فضاي کسب و کار) در اين بخش درج نمايند تا پس از بررسي و در صورت تأييد توسط انجمن در سايت نمايش داده شود.

  • درج مطلب

اعضاي سايت مي توانند از امکانات اين بخش جهت درج مطالب مرتبط با محتواي سايت استفاده کنند. مطالب اين بخش پس از بررسي و در صورت تأييد در سايت نمايش داده مي شود.

5. ماهنامه­ ي صنعت هوشمند

ماهنامه­ ي صنعت هوشمند با هدف آشنايي بيشتر صنايع مختلف با صنعت اتوماسيون و تقويت بنيه­ ي علمي و پژوهشي متخصصان اين شاخه از صنعت و شناساندن ظرفيت­ هاي موجود کشور در حوزه­ ي اتوماسيون صنعتي به کارفرمايان، بيش از 16 سال است که چاپ و منتشر مي­شود. محتواي اين ماهنامه از طريق سايت نيز در اختيار علاقمندان قرار مي­گيرد. در اين بخش، کاربران سايت به آخرين شماره­ ي ماهنامه و آرشيو کامل شماره­ هاي پيشين و همچنين متن مقالات به صورت مجزا با طبقه ­بندي موضوعي دسترسي خواهند داشت.

علاقمندان جهت مشاهده­ ي آخرين شماره­ ي نشريه صنعت هوشمند از طريق اين بخش با کليک بر روي جلد ماهنامه وارد صفحه­ ي مربوط به ماهنامه مي شوند.

در اين صفحه همچنين دستورالعمل ارسال مقالات جهت درج در ماهنامه قرار داده شده است.

در بخش مقالات با تفکيک موضوع مقالات، آرشيو کامل مقاله ­هاي مندرج در شماره­ هاي مختلف ماهنامه درج شده است.

6. بخش حاميان

فضايي در صفحه­ ي اصلي سايت به معرفي حاميان (اسپانسرها) سايت تخصيص يافته است که علاقمندان مي­توانند جهت درج آگهي خود پس از اعلام درخواست به اين انجمن و پرداخت تعرفه­ ي مشخص آگهي را براي اين انجمن ارسال تا در سايت نمايش داده شود.

7. بخش نظرسنجي

به منظور افزايش سرعت و بهينه نمودن ارتباط انجمن با اعضا، بخش نظرسنجي در سايت در نظر گرفته شده است تا هيأت مديره بتواند در خصوص مواردي که تصميم گيري پيرامون آنها نياز به اخذ نظر اعضاي محترم انجمن دارد بتوان از امکانات اين بخش بهره گيرد.

8. بخش تماس با ما

  • آدرس

کليه­ ي اطلاعات تماسي دبيرخانه در اين بخش به اطلاع کاربران مي­رسد.

  • تماس با بازرسان و هيات مديره

اين بخش براي ارتباط هرچه بهتر اعضا­ي انجمن با اعضاي هيأت مديره، بازرسان و دبير انجمن جهت در ميان گذاردن مسايل و ديدگاه­ هاي خود با آنان، راه اندازي شده است. با استفاده از اين بخش اعضا مي­توانند از طريق ايميل با هر يک از اعضاي هيأت مديره و يا دبير ارتباط مستقيم برقرار نمايند.

  • پيشنهادات و انتقادات

اعضاي سايت از طريق صفحه­ ي حساب من مي­توانند از اين بخش استفاده نمايند و انتقادات و پيشنهادات خود را به اطلاع دبيرخانه­ ي انجمن برسانند.

 

ارسال نظر
* نام شما:
ایمیل شما: (محرمانه)
تلفن شما: (محرمانه)
* پیام شما: رتبه: بد خوب
کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:
تازه سازی

 

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۶
  • تعداد بازدید امروز : ۸۴۳
  • تعداد بازدید کل : ۶,۶۲۷,۵۹۶