ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

امضای تفاهم نامه همكاری NPC با دانشگاه شریف

تعداد بازدید: 5614 کد خبر ۵۸
تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
چاپ | ارسال به دوستان | PDF

نفت نیوز: تفاهم نامه همكاری های مشترك شركت ملی صنایع پتروشیمی و دانشگاه صنعتی شریف به منظور بهره گیری از توانمندی های پژوهشی، مشاوره ای، آموزشی و ترویجی دانشگاه شریف بین مدیرعامل شركت ملی صنایع پتروشیی و رئیس دانشگاه شریف امضا شد.

به گزارش نیپنا؛ با امضای این تفاهم نامه زمینه همكاری در تدوین سند مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی، برنامه ریزی و برگزاری اجلاس فرصت های سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی، همكاری در برگزاری پنجمین همایش ارتقای توان داخلی، طراحی مدل های ارتقای تعامل صنعت و دانشگاه و همكاری در زمینه اجرای پروژه های مرتبط با انتقال فناوری، مدیریت و نظارت بر ساخت تجهیزات فراهم می شود. 


دانشگاه شریف با امضای این تفاهم نامه امكانات و توانمندی های خود را بر طبق مقررات و توفقات فی مابین به منظور ارائه خدمات پژوهشی، آموزشی و ترویجی در اختیار شركت ملی صنایع پتروشیمی قرار می دهد.

همچنین به موجب این تفاهم نامه دانشگاه شریف برای تقویت بنیه علمی – پژوهشی از طریق اعزام هیات های علمی و اجرایی به شركت ملی صنایع پتروشیمی كمك می كند.

دعوت از متخصصان و صاحبنظران شركت ملی صنایع پتروشیمی برای جلب مشاركت آنان در زمینه ارائه كارگاه های آموزشی و ارسال گزارش های نهایی طرح های انجام یافته و گزارش دوره ها و كارگاه های آموزشی و همایش های برگزار شده به شركت از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

مدت زمان اجرای این تفاهم نامه یك سال است. قرار است در قالب این تفاهم نامه قرادادهای اجرایی برای توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه منعقد شود.

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۶
  • تعداد بازدید امروز : ۱,۲۴۵
  • تعداد بازدید کل : ۶,۵۹۰,۸۶۳