ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

مجمع عمومی عادی سال 1401 انجمن صنفی شرکت های اتوماسیون صنعتی

تعداد بازدید: 1138 کد خبر ۴۹۷
تاریخ خبر : ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

مجمع عمومی عادی سال 1401 انجمن صنفی شرکت های اتوماسیون صنعتی


مجمع عمومی عادی سالیانه ی انجمن صنفی شرکت های اتوماسیون صنعتی در بیست و هشتمین سال فعالیت این انجمن در روز چهارشنبه مورخ 28 دی ماه سال 1401 در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد. این مجمع از ساعت 14:00 آغاز شد و همچون سال های گذشته در نوبت اول به رسمیت رسید.

 

 

ارائه ی گزارش عملکرد یکساله ی هیأت مدیره و دبیرخانه

پس از اعلام رسمیت جلسه توسط نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نسبت به انتخاب اعضای هیأت رییسه ی مجمع عمومی اقدام شد که با اکثریت آراء، آقای مهندس علیرضا مهابادی از شرکت مهندسی کنترل های صنعتی حنیف، به سمت رییس جلسه، آقای مهندس محمد آخته از شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) به سمت نایب رییس، آقای مهندس حامد خسروی از شرکت فناوران اطلاعات سیوان به عنوان ناظر اول، آقای مهندس آرش بابایی از شرکت صنایع کنترل دقیق پارت به عنوان ناظر دوم و آقای مهندس رضا راجی کرمانی از شرکت پیرامون سیستم قشم به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند. 


گفتنی است آقای مهدی صیافی به عنوان نماینده ی معاونت تشکل های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و سرکار خانم فریبا ربیعی به عنوان نماینده ی سازمان های کارفرمایی و کارگری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه حضور داشتند.
پس از انتخاب هیأت رییسه، دستور جلسه قرائت شد و بعد از آن گزارش عملکرد یکساله ی هیأت مدیره و دبیرخانه و همچنین کمیته های تخصصی و عمومی انجمن توسط اعضای هیأت مدیره ی دوره ی دهم، دبیر انجمن و رؤسای کمیته ها ارائه شد و مورد تصویب مجمع محترم قرار گرفت. 

 

اعضای تکمیلی هیأت مدیره ی سال دوم دوره ی دهم انجمن صنفی شرکت های اتوماسیون صنعتی 
در ادامه ی جلسه برای انتخاب اعضای تکمیلی هیأت مدیره  ی انجمن رأی گیری به عمل آمد و بر این اساس آقایان مهندس مرتضی مخلص آبادی فراهانی از شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) به عنوان عضو اصلی هیأت مدیره و آقای مهندس مهدی شهابی از شرکت صنعت هوشمند آسیا و آقای دکتر علی آسایش از شرکت انرژی کویر پایا به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره برای مدت 2 سال انتخاب شدند.

بازرسان انجمن
سپس نوبت به معرفی کاندیداهای بازرسی انجمن و رأی گیری در این خصوص رسید که در نهایت پس از شمارش آراء آقای محمد محمودی از شرکت ایرسا فرآیند پیشه و آقای دکتر امیرحسین آیت آلهی از شرکت آی تک ایساتیس به عنوان بازرسان اصلی انجمن و سرکار خانم رویا فتاحی از شرکت باسط پژوه تهران به عنوان بازرس علی البدل انجمن برای مدت یکسال انتخاب شدند.

دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی
گزارش مالی سال منتهی به 30/07/1401 و بودجه ی پیشنهادی سال آینده انجمن توسط آقای مهندس محمد حسن ابراهیمی یزدی، خزانه دار انجمن ارائه شد و مورد تصویب مجمع قرار گرفت با عنایت به توضیحات خزانه دار پیشنهاد افزایش 20 درصدی حق عضویت در سال مالی پیش رو از سوی مجمع محترم پذیرفته شد و مبلغ حق عضویت پیشنهادی سالانه 150 میلیون ریال به تصویب مجمع محترم رسید. همچنین اختیار تصمیم گیری پیرامون شرکت های بدهکار عضو که پیش از این عضویت ایشان طبق اساسنامه انجمن به حالت تعلیق درآمده بود از سوی مجمع محترم به هیأت مدیره ی دوره ی جاری تفویض گردید. 
روزنامه ی اطلاعات همچون سال گذشته به عنوان روزنامه ی کثیرالانتشار انجمن انتخاب شد.
مجمع سال 1401 انجمن صنفی شرکت های اتوماسیون صنعتی در ساعت هجده با گرفتن عکس یادگاری به کارخود پایان داد.

 

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۲
  • تعداد بازدید امروز : ۱,۰۷۵
  • تعداد بازدید کل : ۶,۵۸۹,۴۶۶