ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

کمیته تخصصی سازندگان

تعداد بازدید: 822 کد خبر ۴۹۵
تاریخ خبر : ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

جلسه کمیته سازندگان مورخ 01/11/1401 از ساعت 13:30تا 15:30 به صورت مجازی بر روی بستر گوگل میت برگزار گردید.

آقای مهندس مخلص آبادی اعلام کردند بنابر درخواست شرکت ملی نفت ایران در خصوص معرفی نماینده کمیته سازندگان انجمن برای شرکت در جلسات، مقرر گردیده آقای مهندس مخلص آبادی و آقای مهندس نقیبی نسب به عنوان نمایندگان کمیته سازندگان انتخاب شده و در صورت عدم توانایی حضور هر یک از این دو نماینده آقای مهندس پورقناد و آقای مهندس نعمتی به عنوان نفر جایگزین در جلسات شرکت ملی نفت ایران حضور بهم رسانند.

نامه تکمیل فایل پاورپوینت پرزنتیشن مجدداً برای شرکت های سازنده ارسال گردد (مرحله دوم).

در ادامه جلسه آقای مهندس مخلص آبادی گزارشی از مجمع عمومی عادی انجمن برگزار شده در تاریخ 28/10/1401 ارائه دادند. با توجه به امکان عدم حضور شرکت هایی که بیش از یک دوره نسبت به پرداخت حق عضویت خود اقدام ننموده اند، آقای دکتر شیت‌ ره پیشنهاد کردند این مسأله در هیأت مدیره مطرح و در اساسنامه اصلاح گردد که شرکت های با بدهکاری بیش از یک دوره امکان حضور در مجامع را داشته و صرفاً امکان حضور در رأی گیری را نداشته باشند. همچنین آقای شیت‌ره پیشنهاد دادند هیأت مدیره این مسأله را که شرکت ها حق عضویت خود را پرداخت نمی کنند به طور جدی پیگیری نمایند و دلایل انصراف از عضویت شرکت‌های عضو علی الخصوص شرکت های فعال در گذشته را مورد بررسی قرار دهند. با توجه به مطرح شدن اصلاح اساسنامه و مطرح شدن مسأله امکان انتخاب هیأت مدیره انجمن از مدیران میانی شرکت ها آقای دکتر آیت الهی مطرح کردند هیأت مدیره در خصوص تعیین سطح مدیران میانی شرکت‌ها را مد نظر داشته باشند. در همین راستا پیشنهاد فراخوان برگزاری مجمع فوق العاده در جلسه کمیته مطرح گردید.

در ادامه جلسه مصوب گردید که از هیأت مدیره خواسته شود به صورت جدی تر و سازمان یافته تری  AVLتهیه شده در کمیته تخصصی سازندگان دنبال گردد و خروجی آن در دسترس عموم قرار گیرد.

اعضای حاضر در جلسه : آقای دکتر شیت‌ره، رئیس کمیته و نماینده شرکت پویش طرح سامان انرژی؛ آقای مهندس مخلص آبادی فراهانی نایب رئیس کمیته و نماینده شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا - مکو، خانم مهندس غفوریان، نماینده شرکت منابع انسانی و مهندسی ایراث طرح و آقای مهندس پورقناد نماینده شرکت البرز میکرو سیستم، آقای مهندس نعمتی نماینده شرکت کرمان تابلو، آقای مهندس نقیبی نسب نماینده شرکت خدمات نیروگاهی آهار شرق، آقای دکتر آیت‌الهی نماینده شرکت آی‌تک ایساتیس و خانم مهندس شکرانه نماینده شرکت قشم ولتاژ و خانم اوجاقی دبیر کمیته.

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۲
  • تعداد بازدید امروز : ۴۶۴
  • تعداد بازدید کل : ۶,۶۴۰,۴۹۳