ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

جلسات کمیته های انجمن صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی

تعداد بازدید: 1821 کد خبر ۴۶۱
تاریخ خبر : ۱۳۹۹/۰۷/۱۳

جلسات کمیته های انجمن صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی

کمیته عمومی حقوقی
سی و سومین جلسه کمیته عمومی حقوقی در روز شنبه مورخ 99/06/29 و از ساعت 17:00برگزار گردید. در این جلسه مواردی از جمله همکاری با موسسات حقوقی، مأموریت و اهداف کمیته و ویرایش آیین نامه ی نحوه تشکیل و اداره ی کمیته های تخصصی انجمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 


کمیته تخصصی اسکادا، تله متری، مخابرات و IoT
هفتمین جلسه کمیته تخصصی اسکادا، تله متری، مخابرات و IoT انجمن در روز دوشنبه مورخ 99/06/31 و از ساعت 13:30 برگزار گردید. در این جلسه مواردی از جمله تعیین دبیر تخصصی برای جلسات و ایجاد ساز و کار اجرایی برای تفاهم نامه ی منعقده با معاونت علمی ریاست جمهوری در دستور کار قرار گرفت.


کمیته تخصصی سازندگان
پنجاهمین جلسه هیأت رییسه کمیته تخصصی سازندگان انجمن در روز سه شنبه مورخ 99/07/01 و از ساعت 13:30 برگزار گردید. در این جلسه، گزارش حضور آقای مهندس شیتره از جلسه برگزار شده در سازمان ملی استاندارد ارایه و ادامه ی تدوین بخش عمومی آیین نامه ارزیابی و تشخیص صلاحیت سازندگان تجهیزات ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی داخلی در دستور کار قرار گرفت.


کمیته تخصصی صنعت نفت
چهارمین جلسه هیأت رییسه کمیته تخصصی صنعت نفت انجمن در سال چهارم فعالیت در روز سه شنبه مورخ 99/07/01 و از ساعت 15:30 برگزار گردید. در این جلسه موضوعاتی از جمله حضور انجمن در دوازدهمین نمایشگاه نفت و گاز عسلویه، ایجاد بستر تعاملات سازنده با وزارت نفت و وبینار برگزار شده توسط انجمن اپک مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.  


گفتنی است با توجه به شرایط کنونی و درراستای فاصله گذاری اجتماعی، تمامی جلسات انجمن به صورت غیر حضوری و از طریق اسکایپ برگزار می گردد. 

 

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۸
  • تعداد بازدید امروز : ۱,۳۲۷
  • تعداد بازدید کل : ۶,۶۳۹,۲۸۹