ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

جلسات کمیته های انجمن صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی

تعداد بازدید: 1782 کد خبر ۴۵۸
تاریخ خبر : ۱۳۹۹/۰۶/۱۷

جلسات کمیته های انجمن صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی

 

کمیته عمومی توسعه مناسبات و همکاری های مشترک

هشتاد و پنجمین جلسه کمیته عمومی توسعه مناسبات و همکاری های مشترک در روز یکشنبه مورخ 99/06/02 و از ساعت 15:00 برگزار گردید. در این جلسه موضوع حضور انجمن در نمایشگاه نفت و گاز عسلویه (پارس جنوبی) مورد بررسی قرار گرفت.

 

کمیته تخصصی اسکادا، تله متری، مخابرات و IoT 

چهارمین جلسه کمیته تخصصی اسکادا، تله متری، مخابرات و IoT در سال سوم فعالیت، در روز دوشنبه مورخ 99/06/03 و از ساعت 13:30 برگزار گردید. در این جلسه موضوع تشکیل کارگروههای ذیل کمیته و همکاری با شرکت فناپ تلکام، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

کمیته تخصصی سازندگان
چهل و ششمین جلسه هیأت رییسه کمیته تخصصی سازندگان انجمن در روز سه شنبه مورخ 99/06/04 و از ساعت 13:30 برگزار گردید. در این جلسه، موضوع تدوین بخش عمومی آیین نامه ارزیابی سازندگان تجهیزات اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق داخلی مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.


کمیته تخصصی صنعت نفت
اولین جلسه هیأت رییسه کمیته تخصصی صنعت نفت انجمن در روز سه شنبه مورخ 99/06/04 و ازساعت 15:30 تشکیل گردید. در این جلسه آقای مهندس جلال کاوندی به عنوان رییس، آقای مهندس احمد نصری مهاجری به عنوان نایب رییس کمیته برای مدت یکسال انتخاب شدند. همچنین تعیین اهداف و برنامههای کمیته در دستور کار قرار گرفت.

 

گفتنی است با توجه به شرایط کنونی و درراستای فاصله گذاری اجتماعی، تمامی جلسات انجمن به صورت غیر حضوری و از طریق اسکایپ برگزار می گردد. 

 

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۶
  • تعداد بازدید امروز : ۱,۱۴۸
  • تعداد بازدید کل : ۶,۵۸۹,۵۳۹