ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

جلسات کمیته های انجمن صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی

تعداد بازدید: 1707 کد خبر ۴۵۶
تاریخ خبر : ۱۳۹۹/۰۵/۲۰

جلسات کمیته های انجمن صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی

 

کمیته عمومی ارزیابی و تشخیص صلاحیت

پنجاه و چهارمین جلسه کمیته عمومی ارزیابی و تشخیص صلاحیت انجمن در روز یکشنبه مورخ 99/05/12 و از ساعت 15:00 برگزار گردید. در این جلسه موضوعاتی از جمله تدوین آیین نامه ارزیابی سازندگان تجهیزات اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق داخلي، بررسی بانک اطلاعاتی اعضا و برنامه ریزی جهت تعامل با مخاطبان تعیین شده در دستور کار قرار گرفت.

 

کمیته تخصصی اسکادا، تله متری، مخابرات و IoT

اولین جلسه کمیته تخصصی اسکادا، تله متری، مخابرات و IoT انجمن در سال سوم فعالیت در روز دوشنبه مورخ 99/05/13 و از ساعت 13:30 برگزار گردید. در این جلسه آقای مهندس کسری محقق زاده، مدیر عامل شرکت ارتباطات تلفن آسیا به عنوان رییس، آقای مهندس حمید بهنگار، مدیر عامل شرکت پرتو تاپ رایان به عنوان نایب رییس و آقای هادی بنایی مدیر روابط عمومی انجمن به عنوان دبیر جلسات برای مدت یکسال انتخاب شدند. همچنین موضوعاتی از جمله تعیین مآموریت­های کمیته در سال سوم فعالیت در دستور کار قرار گرفت.

 

کمیته تخصصی سازندگان

چهل و چهارمین جلسه هیأت رییسه کمیته تخصصی سازندگان انجمن در روز سه شنبه مورخ99/05/14و از ساعت 13:30 برگزار گردید. در این جلسه، تشکیل کارگروه­های مرتبط با کمیته در دستور کار و بررسی قرار گرفت.

 

کمیته تخصصی صنعت نفت

بیست و هفتمین جلسه هیآت رییسه کمیته تخصصی صنعت نفت انجمن در سال سوم فعالیت در روز سه شنبه مورخ 99/05/14 و از ساعت 15:30 برگزار گردید. در این جلسه  و با توجه به برگزاری مجمع کمیته جهت انتخاب هیأت رییسه­ ی سال چهارم که در روز سه شنبه 28 مرداد ماه برگزار خواهد شد، موضوع تهیه گزارش عملکرد کمیته در سال سوم در دستور کار قرار گرفت.

 

کمیته عمومی پژوهش، فناوری و آموزش

پنجاه و پنجمین جلسه کمیته عمومی پژوهش، فناوری و آموزش انجمن درروز دوشنبه مورخ 99/05/13 و از ساعت 15:30 برگزار گردید. در این جلسه  به مانند جلسات پیشین کمیته و با توجه به اهمیت موضوع، ایجاد ساز و کار و بستر برپایی آزمون ارزیابی کارشناسان اتوماسیون صنعتی در دستور کار قرار گرفت. همچنین موضوع برگزاری سمینار از سوی انجمن نیز با توجه به رایزنی های انجام شده با مجمع تشکل­های دانش بنیان مورد بررسی گرفت.

 

کمیته عمومی حقوقی

 سی و دومین جلسه کمیته عمومی حقوقی انجمن در روز سه شنبه مورخ 99/05/14 و از ساعت 16:00 برگزار گردید. در این جلسه بررسی و ویرایش آیین نامه ­ی چگونگی تشکیل و اداره­ ی کمیته های عمومی انجمن در دستور کار قرار گرفت.

 

گفتنی است با توجه به شرایط کنونی و درراستای فاصله گذاری اجتماعی، تمامی جلسات انجمن به صورت غیر حضوری و از طریق اسکایپ برگزار می گردد.

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۱۰
  • تعداد بازدید امروز : ۱,۲۳۵
  • تعداد بازدید کل : ۶,۵۹۰,۸۵۴