ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

حمایت بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی

تعداد بازدید: 1903 کد خبر ۴۴۳
تاریخ خبر : ۱۳۹۹/۰۳/۲۵

حمایت بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی

 

صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش بنیان در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی که در شیراز برگزار می‌شود، به صورت بلاعوض حمایت می‌کند.

 

 

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی شرکت های اتوماسیون صنعتی به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به همراه چهاردهمین نمایشگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنعت نفت با هدف حرکت به سمت اقتصاد دانش پایه، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، ارائه و دستیابی به آخرین دستاوردها و فن‌آوری‌های روز و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی و مالکیت فکری و مدیریت دانش از 2 لغایت 5  تیر 99 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس (شیراز) از ساعت 16 تا 22 برگزار می‌شود.


صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های داخلی حمایت می‎کند؛ بر همین اساس شرکت‌های دانش بنیان علاقمند به حضور در نمایشگاه‌های مورد حمایت صندوق نوآوری می‌توانند در قالب حمایت بلاعوض به میزان 70 درصد هزینه‌های اجاره و ساخت غرفه تا سقف 20 میلیون تومان در سال از تسهیلات صندوق نوآوری استفاده کنند.


شرکت‌های دانش بنیان متقاضی شرکت در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و چهاردهمین نمایشگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنعت نفت می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کرده و پس از حضور در نمایشگاه با ارائه اسناد مثبت، سهم حمایتی خود را دریافت کنند.


حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی در راستای توسعه بازار محصولات این شرکت‌ها و پیوند آنان با صنایع کشور صورت می‌گیرد.

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۵
  • تعداد بازدید امروز : ۳۶۷
  • تعداد بازدید کل : ۶,۶۴۶,۸۷۷