ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

جلسات کمیته های انجمن صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی

تعداد بازدید: 1671 کد خبر ۴۴۱
تاریخ خبر : ۱۳۹۹/۰۳/۲۴

جلسات کمیته های انجمن صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی

 

کمیته عمومی ارزیابی و تشخیص صلاحیت

پنجاهمین جلسه  کمیته عمومی ارزیابی و تشخیص صلاحیت در روز  یکشنبه مورخ 99/02/18 و از ساعت 15:00 برگزار گردید. در این جلسه، موضوع بازنگری آیین­ نامه ارزیابی و صدور پروانه­ ی خدمات فنی و مهندسی در تخصص یکپارچه­ سازی سیستم­ های اتوماسیون صنعتی در دستور کار قرار داشت.

 

کمیته تخصصی اسکادا، تله متری، مخابرات و IoT

پنجاه و چهارمین جلسه هیأت رییسه کمیته تخصصی اسکادا، تله متری، مخابرات و IoT انجمن در روز دوشنبه مورخ 99/03/19 و ازساعت 13:30 برگزار گردید. در این جلسه گزارش حضور رییس کمیته اسکادا در جلسه­ ی کمیته پژوهش، فناوری و آموزش انجمن ارایه و تعیین سرفصل های سمینار IIoT که قرار است از سوی انجمن برگزار گردد در دستور کار قرار گرفت.

 

کمیته عمومی پژوهش، فناوری و آموزش

چهل و نهمین جلسه کمیته عمومی پژوهش، فناوری و آموزش در روز چهارشنبه مورخ 99/03/21 و ازساعت 14:30 برگزار گردید.

در این جلسه، گزارش تهیه شده توسط  اعضا از اطلاعات جمع آوری شده پیرامون آزمون ارزیابی کارشناسان اتوماسیون صنعتی اعم از تهیه منابع، نحوه برگزاری آزمون و موارد مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

 

کمیته تخصصی صنعت نفت

نوزدهمین جلسه هیآت رییسه کمیته تخصصی صنعت نفت انجمن در سال سوم فعالیت در روز سه شنبه مورخ 99/03/20 و از ساعت 15:30 برگزار گردید. در این جلسه مواردی از جمله، برنامه ریزی در راستای برگزاری مجمع کمیته با توجه به نزدیک شدن به پایان فعالیت کمیته در سال سوم، بررسی ظرفیت­ های طرح های فناورانه وزارت نفت و چگونگی و بروز رسانی توانمندی های اعضا در حوزه نفت، به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

 

کمیته عمومی حقوقی

بیست و نهمین جلسه کمیته عمومی حقوقی انجمن در روز سه شنبه مورخ 99/03/20 و از ساعت 16:00 برگزار گردید. اصلاح آیین نامه ­های کمیته های عمومی و تخصصی انجمن و بررسی نواقص قرارداد جعاله حواله ارزی جهت انعکاس به مراجه مربوطه، از موارد مطروحه در جلسه برگزار شده بود.

 

گفتنی است با توجه به شرایط کنونی و در راستای فاصله گذاری اجتماعی، تمامی جلسات انجمن به صورت غیر حضوری و از طریق اسکایپ برگزار می گردد.

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۳
  • تعداد بازدید امروز : ۱,۰۶۳
  • تعداد بازدید کل : ۶,۵۸۹,۴۵۴