ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

جلسات کمیته های انجمن صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی

تعداد بازدید: 1657 کد خبر ۴۴۰
تاریخ خبر : ۱۳۹۹/۰۳/۱۹

جلسات کمیته های انجمن صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی

کمیته عمومی امنیت سایبری


پنجمین جلسه کمیته عمومی امنیت سایبری انجمن در روز یکشنبه مورخ 99/03/11 و از ساعت 13:30 برگزار گردید. در این جلسه، موضوعاتی از جمله، رایزنی با چند دانشگاه در راستای برگزاری دوره های آموزشی، جمع بندی اکشن پلن کمیته و چشم انداز کمیته مورد بررسی قرار گرفت .


کمیته عمومی توسعه مناسبات و همکاری های مشترک


هفتاد و هشتمین جلسه  کمیته عمومی توسعه مناسبات و همکاری های مشترک در روز  یکشنبه مورخ 99/03/11 و از ساعت 15:00 برگزار گردید. در این جلسه، نوشتن طرح جامع بازاریابی در راستای جذب اعضای جدید و تدوین برنامه های کوتاه مدت در دستور کار قرار گرفت.


کمیته تخصصی اسکادا، تله متری، مخابرات و IoT


پنجاه و سومین جلسه هیأت رییسه کمیته تخصصی اسکادا، تله متری، مخابرات و IoT انجمن در روز دوشنبه مورخ 99/03/12 و ازساعت 13:30 برگزار گردید. در این جلسه ، برنامه ریزی پیرامون برگزاری سومین مجمع کمیته و تهیه گزارش عملکرد کمیته در سال دوم و همچنین تعیین و معرفی نمایندگان انجمن به مخاطبان هدف در راستای افزایش سطح تعاملات ، مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.


کمیته عمومی پژوهش، فناوری و آموزش


چهل و هشتمین جلسه کمیته عمومی پژوهش، فناوری و آموزش در روز دوشنبه مورخ 99/03/12 و ازساعت 15:30 برگزار گردید.
در این جلسه که رییس کمیته اسکادا، تله متری، مخابرات و IoT انجمن نیز در آن حضور داشت، برگزاری سمینار IIoT مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت. 


کمیته تخصصی سازندگان


سی و ششمین جلسه هیأت رییسه کمیته تخصصی سازندگان انجمن در روز سه شنبه مورخ 99/03/13 و از ساعت 13:30 برگزار گردید. در این جلسه، شاخص ها و بخش فنی آیین نامه ارزیابی سازندگان تجهیزات اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق که چندین جلسه در دستور کارکمیته قرار داشت، نهایی و به کمیته ارزیابی و تشخیص صلاحیت انجمن ارجاع گردید.

 

گفتنی است با توجه به شرایط کنونی و درراستای فاصله گذاری اجتماعی، تمامی جلسات انجمن به صورت غیر حضوری و از طریق اسکایپ برگزار می گردد. 

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۵
  • تعداد بازدید امروز : ۱,۲۰۱
  • تعداد بازدید کل : ۶,۵۸۹,۵۹۲