ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

تخصیص تسهیلات ۵۰ هزار میلیارد تومانی به بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا

تعداد بازدید: 1591 کد خبر ۴۲۸
تاریخ خبر : ۱۳۹۹/۰۲/۲۷

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد:

تخصیص تسهیلات ۵۰هزار میلیارد تومانی به بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا


شریعتمداری گفت: با همکاری بانک مرکزی به بنگاه‌هایی که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند،۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات تخصیص می‌یابد.

 

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: با همکاری بانک مرکزی و از محل منابع شبکه بانکی ۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌هایی که در ۱۳ رسته‌ مستقیم یا غیرمستقیم از شیوع کرونا آسیب دیده اند تخصیص می یابد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی، به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران، محمد شریعتمداری در پایان جلسه با مسئولان دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بنیاد مسکن که در محل بنیاد مستضعفان برگزار شد افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد اقتصادی دولت، با همکاری بانک مرکزی و از محل منابع شبکه بانکی، ۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌هایی تخصیص خواهد یافت که در ۱۳ رسته‌ای که مستقیم یا غیر مستقیم از شیوع کرونا آسیب دیده اند فعال هستند.

 

او افزود: بر مبنای اطلاعات موجود در سازمان تامین اجتماعی، یک میلیون کارگاه دارای شماره و ثبت شده، با ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار کارگر و نیروی انسانی مشمول این مصوبه می‌شوند و این واحدها به شرط قبول تعهد حفظ نیروی کار خود که بر اساس فهرست بیمه ارسالی به تامین اجتماعی در ماه‌های دی و بهمن سال ۱۳۹۸ محاسبه می‌شود، مشمول دریافت پیامک مراجعه به سامانه کارا و ثبت نام دریافت وام خواهند شد.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به ازای هر نفر از نیروی انسانی کارگاه‌هایی که مستقیم از کرونا لطمه دیده اند مبلغ ۱۶ میلیون تومان و به ازای هر کارگر کارگاه‌هایی که غیر مستقیم لطمه خورده اند مبلغ ۱۲ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود ۱۲ درصد تعلق می‌گیرد که این واحدها باید بعد از دریافت پیامک به سامانه کارا مراجعه و ثبت نام کنند.

 

او ادامه داد: پس از ثبت نام، واحدهای صنعتی از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت، واحدهای گردشگری از طرف وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و واحدهای فرهنگی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تایید نهایی قرار می‌گیرند و پس از تایید نهایی، به بانک‌های عامل مراجعه و تسهیلات خود را از هفته دوم خرداد به بعد دریافت می‌کنند.

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۱
  • تعداد بازدید امروز : ۳۰۲
  • تعداد بازدید کل : ۶,۵۸۹,۹۲۰