ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

نشست با نمایندگان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی

تعداد بازدید: 1933 کد خبر ۳۰۹
تاریخ خبر : ۱۳۹۸/۰۴/۱۰

نشست با نمایندگان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی
پیرو هماهنگی های صورت گرفته، در روز دوشنبه مورخ 98/04/03 و از ساعت 8.30 نشستی در محل سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با حضور نمایندگان انجمن صنفی شرکت های اتوماسیون صنعتی و نمایندگان ستاد یکپارچه سازی اطلاعات و هوشمند سازی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار گردید. در این جلسه که با محوریت IoT برگزار گردید راه های افزایش سطح تعاملات طرفین مورد بررسی قرار گرفت. در ابتدای این جلسه، آقای مهندس وحید تیموری، دبیر انجمن صنفی شرکت های اتوماسیون صنعتی در توضیحاتی، به معرفی انجمن و حوزه های فعالیت شرکت-های عضو انجمن پرداخت. در ادامه آقای مهندس شهابی، نایب رییس هیأت مدیره و رییس کمیته تخصصی تجهیزات کشاورزی، دام و طیور به تشریح توانمندی های اعضای انجمن در حوزه دام و طیور پرداخت. سپس آقای مهندس همایون رشیدی، عضو کمیته تخصصی تجهیزات کشاورزی، دام و طیور، در صحبت های خود به معرفی توانمنی های اعضای انجمن در حوزه کشاورزی با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی روز دنیا پرداخت. در ادامه، آقای مهندس کسری محقق زاده، به تشریح توانمندی های اعضای انجمن در حوزه IoT  پرداخت.

 

در این نشست، آقای مهندس علیرضا عطری، دبیر کمیته هوشمند سازی کشاورزی ستاد یکپارچه سازی اطلاعات و هوشمند سازی کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و استماع صحبت های نمایندگان انجمن، پیشنهاداتی را در دو بخش جهت همکاری های فی مابین مطرح نمود. ایشان آمادگی ستاد هوشمند سازی را در حمایت از بسته های کاربردی که منجر به افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها گردد اعلام نمود. وی گفت: این ستاد آمادگی دارد تا افرادی را که دارای ایده و فکر خلاقانه هستند و فاقد امکانات و ابزار های عملیاتی و مالی، به اعضای انجمن معرفی نماید تا با عملیاتی کردن ایده توسط شرکت های انجمن و موفقیت طرح، در زیر مجموعه های وزارت کشاورزی مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. در ادامه جلسه، آقای دکتر حسن دهقانی، مدیر کارگروه اینترنت اشیاء و منابع پایه ستاد یکپارچه سازی اطلاعات و هوشمند سازی کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، به اقدامات صورت گرفته تا کنون در حوزه هوشمند سازی در بخش های دام و طیور و کشاورزی و تلاش برای ارتقای مدیریت در بخش IoT اشاره نمود. 
در پایان این جلسه مقرر شد تا پس از جمع بندی موضوعات مطروحه در جلسه، نظرات و خواسته های ستاد هوشمند سازی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به انجمن صنفی شرکت های اتوماسیون صنعتی اعلام و در صورت لزوم در جلسات بعدی، جمع بندی ها صورت پذیرد.    

 

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۴
  • تعداد بازدید امروز : ۱,۰۹۴
  • تعداد بازدید کل : ۶,۵۸۹,۴۸۵