ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

رونمایی از سایت اختصاصی ماهنامه صنعت هوشمند

تعداد بازدید: 2432 کد خبر ۲۹۷
تاریخ خبر : ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
رونمایی از سایت اختصاصی ماهنامه صنعت هوشمند
از سایت ماهنامه تخصصی صنعت هوشمند رونمایی شد
به گزارش روابط عمومی، در مراسمی که در روز دوشنبه مورخ 17/10/97 و از ساعت 15:00 در محل دبیرخانه انجمن صنفی شرکت های اتوماسیون صنعتی برگزار گردید، از سایت ماهنامه تخصصی صنعت هوشمند رونمایی شد. در این مراسم که با حضور شرکتهای حامی ماهنامه که در طی این سالها با درج آگهی، ارسال مقاله و محتوا، حمایت خود را از ماهنامه صنعت هوشمند داشته اند و همین موضوع باعث انتشار پیاپی این ماهنامه تخصصی در طول 21 سال گذشته شده است برگزار گردید، اعضای حاضر از روند مراحل اجرایی سایت iimag مطلع شدند.
 
در ابتدای این مراسم آقای مهندس وحید تیموری، دبیر انجمن صنفی شرکت های اتوماسیون صنعتی و سردبیر ماهنامه صنعت هوشمند در سخنانی به اهمیت وجود سایت مستقل از انجمن برای ماهنامه صنعت هوشمند اشاره و افزود: در شرایط کنونی و با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی و در راستای ماندن در شرایط رقابتی، بر آن شدیم تا با ایجاد سایت iimag برای ماهنامه، در کنار جذابیت های وجود ماهنامه کاغذی برای مخاطبان، امکان دسترسی به نسخه دیجیتال را نیز فراهم آوریم.
در ادامه آقای مهندس همایون رشیدی، سرپرست کارگروه سایت و ارایه دهنده ایده اولیه طراحی سایت، در صحبت های خود گفت: کارگروه سایت با تشکیل  30 جلسه در  کسال گذشته، تلاش نمود تا سایت جامعی را ایجاد و در اختیار مخاطبان ماهنامه صنعت هوشمند قرار دهد.
رشیدی گفت: در جلسات متعدد با بررسی موضوعات از زوایای مختلف تلاش شد تا موردی نادیده گرفته نشود و سایت حاضر نتیجه ساعت ها تحلیل و بررسی است که تازه ما را به نقطه صفر رسانده است و از این پس با شنیدن نظرات اعضای سایت، حامیان و مخاطبان ماهنامه صنعت هوشمند با سرعت به سمت پیشرفت گام خواهیم برداشت. سپس آقای مهندس سهند بهنام، طراح سایت iimag که از طریق ویدیو کنفرانس در جلسه حاضر شد، ضمن ابراز خرسندی از به ثمر رسیدن تلاش های صورت گرفته، به اهمیت وجود سایت ماهنامه تخصصی صنعت هوشمند در شرایط کنونی اشاره کرد. در ادامه آقای سوران اسماعیل پوری که مسؤولیت پشتیبانی سایت را به عهده دارد، در توضیحاتی به ارایه مشخصات فنی و خصوصیات سایت ایجاد شده با بهره مندی از آخرین تکنولوژی های حاضر در ایجاد سایت، اشاره و امکانات و قابلیت های سایت iimag را برای اعضا تشریح کرد. ایشان سپس پاسخگوی سوالات اعضای حاضر پیرامون سایت شد. در این جلسه آقای مهندس مسعود مهرداد عضو شورای سیاست گذاری ماهنامه، در صحبت های خود ضمن اشاره به اهمیت وجود ماهنامه کاغذی، به بررسی فرصت ها و تهدیدهای سایت ایجاد شده در مقایسه با ماهنامه کاغذی پرداخت. این مراسم با بریدن کیک و گرفتن عکس  یادگاری در ساعت 18:00 به کار خود پایان داد.
با سپاس و تقدیر از میهمانانی که با حضورشان باعث بالارفتن انگیزه و انسجام بیشتر تیم ماهنامه  تخصصی صنعت هوشمند در ادامه روند فعالیت شان شدند: 
1- جناب آقای مهرداد از شرکت کامپیوتری برگ
2- جناب آقای ارجنه از شرکت پتسا صنعت
3- جناب آقای مظفری از شرکت اندیشه های برتر اطلاع رسانی
4- جناب آقای رشیدی از شرکت توسعه تأمین پرشیا
5- جناب آقای باباپور از شرکت ایراث
6- سرکار خانم  حسینی منش از شرکت جی ام اینترنشنال پارسه
7- جناب آقای سلیمی از شرکت جی ام اینترنشنال پارسه
8- سرکار خانم مشایخی از شرکت بازرگانی موسوی
9- جناب آقای نادرلو از شرکت بازرگانی موسوی
10- جناب آقای ماناسیان از شرکت زیگما
11- جناب آقای مرادی از شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا– مکو
12- جناب آقای اسماعیلی از شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا– مکو
13- سرکار خانم صالحی از شرکت ایورد آریا
14- جناب آقای صادق زادگان از شرکت البرز میکرو سیستم
 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۴
  • تعداد بازدید امروز : ۵۰۷
  • تعداد بازدید کل : ۶,۵۹۰,۱۲۵