ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

مجمع عمومی کمیته تخصصی اسکادا، تله متری و مخابرات برگزار شد.

تعداد بازدید: 2982 کد خبر ۲۸۹
تاریخ خبر : ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
مجمع عمومی کمیته تخصصی اسکادا، تله متری و مخابرات برگزار شد.

 

 

مجمع عمومی کمیته تخصصی اسکادا، تله متری و مخابرات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن؛ اولین مجمع عمومی کمیته تخصصی اسکادا، تله متری و مخابرات در روز شنبه مورخ 97/04/02 از ساعت 15:00 در محل دبیرخانه­ ی انجمن برگزار گردید. درابتدای این جلسه که با حضور تعداد 16 نفر از 14 شرکت متقاضی برگزار گردید، پس از اعلام رسمیت یافتن جلسه از سوی مهندس تیموری دبیر انجمن، اعضای حاضر به معرفی خود و شرکت متبوعشان پرداختند.  

 سپس دبیر انجمن، توضیحاتی را پیرامون نحوه­ ی تشکیل و اداره­ ی کمیته ­های تخصصی انجمن، برای حاضرین بیان کردند. در ادامه اعضا، به بیان دیدگاهها و نظراتشان پیرامون نام کمیته پرداختند و از میان 4 گزینه­ ی پیشنهادی ارایه شده از سوی اعضا که بتواند در برگیرنده­ ی شرح فعالیتهای قابل انجام در این کمیته باشد، نام اسکادا، تله متری و مخابرات برای کمیته با رأی اکثریت اعضای حاضر، انتخاب گردید.

پس از آن خانم مهندس اسکندری، مدیر پروژه­ ی شرکت ارتباطات تلفن آسیا، به عنوان شرکتی که پیشنهاد اولیه­ ی تشکیل کمیته­ی تخصصی اسکادا را به انجمن ارایه نموده بودند، هدف شرکت متبوعشان را از حضور در این کمیته، همکاری و توسعه­ ی روابط با شرکتهای فعال در این زمینه و ایجاد بستراصولی و زیرساخت سازی در این حوزه بیان کردند.

مهندس نعمتی مدیر روابط عمومی شرکت کرمان تابلو، اصول تشکیل کمیته ها را رفع دغدغه­ های شرکتهای عضو انجمن دانستند و با تأکید بر حل مشکلات شرکتها به صورت صنفی، هدفشان را از حضور در این کمیته، استخراج چالشهای شرکتهای عضو در زمینه­ی اسکادا و انعکاس به هیأت مدیره­ی انجمن در جهت تلاش برای رفع موانع بر سر راه شرکتهای در این حوزه دانستند . نعمتی خاطر نشان کرد که پس از تعیین هدف، با تشکیل کارگروه­های مرتبط، بتوانیم با برقراری ارتباطات قوی، در جهت رفع چالش ها و دغدغه های شرکتهای عضو گام برداریم.

مهندس تیموری دبیر انجمن صنفی شرکت­های اتوماسیون صنعتی، با اشاره به مأموریتهای کمیته مبنی بر ساماندهی بازار اتوماسیون و رگولاتوری در این حوزه، با ایجاد تعاملات موثر با سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، توسعه­ ی بازار و توانمند سازی اعضا را در این زمینه، از فعالیتهایی دانستند که کمیته می تواند در راستای مأموریتهای انجمن انجام دهد. ایشان در ادامه­ ی صحبتهایشان به وفق قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشوراشاره و بیان کردند که وزارت صنعت، معدن و تجارت در دوره های شش ماهه اقدام به بروزرسانی توانمندی های شرکتهای ایرانی در سایت آن وزارتخانه از طریق اطلاعات ارایه شده از سوی تشکل های صنفی می نماید تا بتواند مورد استفاده­ ی مشتریان این کالاها و خدمات در حوزه های مختلف قرار گیرد که با توجه به این موضوع، استخراج توانمندیهای شرکت­های فعال در این زمینه را می توان از اقدامات مهم پیش روی کمیته­ ی اسکادا، تله متری و مخابرات دانست.

مهندس تاج الدینی، مدیر بازرگانی، فنی شرکت ویستا جهان، ارتباطات موثر با وزارت صنعت، تدوین مستندات و استاندارد سازی تجهیزات و دغدغه ها و چالش های شرکتها را از مواردی دانستند که این کمیته می تواند در دستور کار خود قرار دهد.

مهندس ابراهیمی، مدیر فنی شرکت ایورد آریا با توجه به جوان بودن شرکتهای فعال در این حوزه، استانداردسازی در روابط کاری و ارزیابی را از نکاتی دانستند که می تواند به عنوان اهداف این کمیته قرار گیردتا انجمن به عنوان مرجعی صنفی در این زمینه، دارای جایگاه باشد.

در بخش دوم جلسه، برای انتخاب اعضای هیأت رییسه­ ی کمیته­ ی تخصصی اسکادا، تله متری و مخابرات، نمایندگان شرکتهای ؛ ویستا جهان، ایده گلوبال کیش، فناوری اطلاعات سیوان، نیرو کنترل سامان، کنترل نگار، ایورد آریا، ارتباطات تلفن آسیا، کرمان تابلو، توسعه تأمین پرشیا و تام ایران خودرو، اعلام نامزدی نمودند. با تصمیم مجمع محترم مصوب شد تا انتخابات برای تعیین شرکتهای عضو هیأت رییسه­ ی کمیته برگزار شود و پس از مجمع، دبیرخانه با ارسال نامه ای به شرکتهای منتخب، بخواهد تا شرکتهای عضو هیأت رییسه، نمایندگان تام الاختیارشان را جهت حضور در جلسات هیأت رییسه­ ی کمیته، به صورت کتبی به دبیرخانه­ ی انجمن معرفی نمایند. همچنین با توجه به پیش بینی حجم کار کمیته، مقرر شد تا با استناد به آیین نامه­ ی نحوه­ی تشکیل و اداره­ ی کمیته­های تخصصی انجمن، 5 عضو اصلی و 2 عضو علی البدل، جهت حضور در هیأت رییسه­ ی کمیته ­ی اسکادا، تله متری و مخابرات، انتخاب گردند و از این رو شرکتهای؛

1.ویستا جهان با؛                  11 رأی

2.کرمان تابلوبا؛                    10 رأی

3.توسعه تأمین پرشیا با؛         10 رأی

4.ارتباطات تلفن آسیا با؛          9 رأی

5.فناوری اطلاعات سیوان با؛     6 رأی

به عنوان اعضای اصلی هیأت رییسه و شرکتهای؛

1.ایده گلوبال کیش با؛             5 رأی

2.ایورد آریا با؛                       5 رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

 

 

 

حاضرین در جلسه؛

1.کورش تاج الدینی، مدیر بازرگانی، فنی شرکت ویستا جهان

2.محدثه قاسمی، مسؤل فروش و بازرگانی شرکت سازگار صنعت پیام

3.محمد حسن ابراهیمی؛ مدیر فنی شرکت ایورد آریا

4.ایمان نصر؛ کارشناس ارشد اتوماسیون شرکت فولاد تکنیک

5.احمد رضا تراکمه؛ مدیر واحد کنترل و ابزار دقیق شرکت نیرو کنترل سامان

6.حامد خسروی؛ مدیر توسعه کسب و کار شرکت فناوری اطلاعات سیوان

7.مرتضی مخلص آبادی فراهانی؛شركت مهندسي و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو)

8.همایون رشیدی؛ مدیر فنی، اجرایی شرکت توسعه تأمین پرشیا

9.محسن محسنی؛ مدیر توسعه بازار شرکت ایده گلوبال کیش

10.امیر رضا سلطانیان؛ کارشناس ارشد اتوماسیون شرکت ایده گلوبال کیش

11.حسن عابدی؛ کارشناس فنی شرکت تام ایران خودرو

12.کاوه نعمتی؛ مدیر روابط عمومی شرکت کرمان تابلو

13.نگین نبئی؛ کارشناس فنی و فروش شرکت کنترل نگار

14.حمیرا اسکندری؛ مدیر پروژه شرکت ارتباطات تلفن آسیا

15.محمد شکیب مشفقی؛ کارشناس تحقیق و توسعه شرکت ارتباطات تلفن آسیا    

16.وحید تیموری؛ دبیر انجمن

17. هادی بنایی؛ مدیر روابط عمومی     

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۶
  • تعداد بازدید امروز : ۲,۰۳۷
  • تعداد بازدید کل : ۶,۶۲۸,۷۹۰