ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

نگاهی بر هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت تهران

تعداد بازدید: 2934 کد خبر ۲۷۱
تاریخ خبر : ۱۳۹۶/۰۷/۱۸

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در روز جمعه چهاردهم مهرماه با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران آغاز بکار کرد.

در نمایشگاه امسال، 935 شركت از ايران و 22 كشور جهان محصولات و توانمندیهای خود را در زمینه‌های تجهيزات صنعتي و كارگاهي، خطوط توليد صنايع بزرگ وكوچك، ابزار آلات خطوط توليد، صنايع پيشرفته، اتوماسيون صنعتي، خدمات فني، مهندسي و مشاوره اي، سرمايه‌گذاري صنعتي، فروش و خدمات پس از فروش و ساير صنايع وابسته به نمايش گذاشتند.

 درهفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، کشورهای، چك، سوئد، آلمان، ايتاليا، كره جنوبي، روماني، امارات، بلغارستان، هلند، لهستان، اسپانيا، فرانسه، هند، چين، ژاپن، تايوان، انگليس، سوئيس، فنلاند، تركيه، ايرلند و مالزي در قالب پاویون های مجزا در سالن‌های مختلف، حضور قابل توجهی داشتند که این امر نشان دهنده­‌ی اهمیت نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران در خاورمیانه به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعتی می‌باشد.

نمايشگاه بين‌المللي صنعت در  25 هزار مترمربع برگزار گردید و طی آن410 شركت داخلي و 525 شركت خارجي آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را در معرض نمایش گذاشتند. همچنین در زمان برپایی نمایشگاه هیأت‌های تجاری و صنعتی مختلف از کشورهای آسیایی و اروپایی جهت برگزاری جلسات کاری از نمایشگاه صنعت دیدن کردند. برگزاري چند گارگاه و نشست تخصصي با حضور مسئولان، صنعتگران، استادان دانشگاه ها و پژوهشگران و همچنين برگزاري چندين كارگاه آموزشي مرتبط با موضوع نمايشگاه از ديگر برنامه‌هاي جانبي هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت تهران بود.
آشنايي با تازه‌ترين توليدات و پيشرفت هاي حوزه­ی صنعت، تبادل اطلاعات، دانش فني و فناوري روز بين مشاركت كنندگان، آشنايي شركت كنندگان و بازديد كنندگان با آخرين دستاوردهاي عرضه شده در بخش‌هاي مختلف صنعت، ارتباط مستقيم توليدكنندگان و مصرف كنندگان، ايجاد فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري، ايجاد فرصت‌هاي اشتغال‌زايي و بازاريابي و توسعه‌ی صادرات از  مهم‌ترين اهداف برگزاري اين نمايشگاه بود.
انجمن صنفی شرکت­‌های اتوماسیون صنعتی همانند ادوار گذشته، امسال نیز در نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران حضور داشت و در زمان برپایی نمایشگاه میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان به این حوزه بود. در این مدت در غرفه­‌ی انجمن جلسات متعددی با هدف جذب عضویت شرکت‌های فعال در زمینه های مرتبط با اتوماسیون صنعتی، شناساندن توانمندی اعضای انجمن، معرفی شرکتهای انجمن در زمینه­­‌ی فعالیتهای مورد تقاضای مراجعین جهت همکاری، توزیع ماهنامه‌­ی صنعت هوشمند و ثبت نام از علاقمندان اشتراک و یا درج آگهی در ماهنامه‌­ی تخصصی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی صنعت هوشمند، و میزبانی از اعضای شرکت‌های عضو انجمن که در نمایشگاه صنعت غرفه داشتند، از دیگر اهداف حضور انجمن صنفی شرکت‌های اتوماسیون صنعتی در این نمایشگاه بود. 

در نمایشگاه بین المللی صنعت امسال، شرکت‌های نارون آرا، مولد گشتاور ایرانیان، فرآیند تجهیز خاور،پرتوصنعت، قشم ولتاژ، ابزار دقیق وستا و فراسیس تهران از اعضای این انجمن با نام شرکت و یا با نمایندگی‌های مطبوع شان حضور داشتند و در مدت 4 روز برپایی نمایشگاه، نمایندگان انجمن برای گفتگو و تهیه‌­ی گزارش از  غرفه­ی شرکت‌های عضو حاضر در هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت تهران بازدید کردند.

از دیگر اقدامات انجمن در زمان برپایی نمایشگاه صنعت، بازدید از غرفه­‌ی شرکت‌هایی بود که در گذشته عضو انجمن صنفی شرکت‌های اتوماسیون صنعتی بودند که این مهم با هدف دعوت دوباره به حضور آن شرکتها جهت عضویت و نیز شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات احتمالی ایشان پیرامون انجمن انجام شد که از آن جمله می توان به شرکت‌های هوای فشرده­ی پارس، ایران مدار و تبریز پژوه اشاره کرد. همچنین با حضور نمایندگان انجمن در غرفه­‌ی شرکت بازرگانی موسوی از شرکتهای غیر عضو انجمن، به جهت حضور مستمر در بخش آگهی و تبلیغات ماهنامه­‌ی  تخصصی صنعت هوشمند از این شرکت تقدیر شد. هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت تهران از 14 تا 17 مهر در 10 سالن و همچنين فضاي باز نمايشگاه‌هاي بين المللي تهران برگزار گردید و از ساعت 10 الی 18 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان به حوزه­‌ی صنعت بود.

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۵
  • تعداد بازدید امروز : ۱,۹۹۱
  • تعداد بازدید کل : ۶,۶۳۱,۶۶۵