ثبت نامراهنما

داده های انجمن

ارزیابی محصولات سازندگان داخلی

ورود کاربران

ایمیل
رمز عبور
عضویت
یادآوری رمز عبور

برگزاری سمینار Industry 4.0 توسط فستو ایران

تعداد بازدید: 3901 کد خبر ۲۵۱
تاریخ خبر : ۱۳۹۵/۰۵/۲۴

سمینار تخصصی انقلاب صنعتی 4 یا Industry 4.0 به همت شرکت فستو ایران و با همکاری مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در روز سه شنبه دوازدهم مرداد در محل این اتاق برگزار گردید.

در این سمینار نیم روزه که با شعار «با ما به کارخانجات هوشمند آینده بیاید» بر پا شد، جمع کثیری از مدیران عامل و کارشناسان شرکت ­های عضو انجمن صنفی شرکت ­های اتوماسیون صنعتی در کنار مهمانانی از دیگر اصناف حضور داشتند.

آقای عماد مالاد مدیر فروش شرکت فستو آلمان و سخنران اصلی این سمینار مباحث ارزشمندی را پیرامون انقلاب صنعتی سیستم ­های هوشمند در کارخانجات، کارخانه ­های مجازی، تجهیزات هوشمند، ارتباط میان انسان و ماشین، تجزیه و تحلیل داده­ ها و تجهیزات آموزشی فستو که با بهره ­گیری از مفهوم اینترنت اشیاء و به تعبیر صنعتگران آلمانی Industry 4.0، طراحی و ساخته شده­ اند ارایه نمود.

براساس اعلام معاونت آموزش شرکت فستو ایران، این شرکت در نظر دارد سمینارهای مشابهی را به صورت دوره­ای و با همکاری متخصصان شرکت فستو آلمان برای آشنایی بیشتر صنعتگران کشور با فناوری­های روز دنیا در زمینه ­ی اتوماسیون صنعتی برگزار نماید.

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی

ماهنامه تخصصی

حامیان

آگهی های تبلیغاتی

  • افراد آنلاین : ۵
  • تعداد بازدید امروز : ۱,۰۱۷
  • تعداد بازدید کل : ۶,۶۴۱,۰۴۶